|
|
|
Group: Partimedlem
Last Login: Today @ 19:32:38
Visits: 1,816
|
|
| Här är det fritt fram för er att diskutera och snacka med varandra.
|
|
|
|
|
Last Login: Today @ 21:44:00
Visits: 4,416
|
|
|
|
|
|
Last Login: Today @ 13:12:39
Visits: 4,045
|
|
Det verkar inte så. Men att rösta ja eller nej är tydligen inga problem. 
--
Bad officials are elected by good citizens who do not vote.
-- George Jean Nathan (1882-1958)
Min gamla PP-blogg
Min nya blogg
|
|
|
|
|
Last Login: 2010-Mar-12 18:02:38
Visits: 1,318
|
|
Det är upp till styrelsen att tolka och upp till uppföljande medlemsmöte att, om nödvändigt, korrigera.
|
|
|
|
|
|
|
Björn Felten (2009-Oct-24)
Det verkar inte så. Men att rösta ja eller nej är tydligen inga problem. 
Det är verkligen anmärkningsvärt!
Angående mötesförfarandet så har jag kommit fram till ett konstruktivt förslag på förbättring..
Man skulle kunna tänka sig att mötespresidium (ordförande, vice ordförande, sekreterare) + viktiga administratörer som behövs vid tekniska problem på mötet, träffas på en geografisk plats, och sänds ut live via tex bambuser, så de intresserade medlemmarna kan följa vad mötespresidium och administratörerna pysslar med.
Efter mötespresidium valts gör alltså mötet en paus tills de samlats och bambusersändningen (eller vad man nu väljer) påbörjas från deras lokal och resten av dagordningen behandlas. Mötet hålls fortfarande online via ett forum (inte nödvändigtvis det här forumet) men diskussioner medlemmar emellan kan kompleteras med olika voicechatts för varje fråga på något sätt.
Min normala frihet att kopiera är ersatt med ett förbud för att rättighetshavaren ska tjäna pengar.
Slaveri grundar sig också i att tjäna pengar på att förhindra folks frihet. Moderator i Politik. Mina riktlinjer vid moderering. Synpunkter på min moderering? Se här hur man gör en länk klickbar.
|
|
|
|
|
Last Login: Today @ 21:40:05
Visits: 1,176
|
|
|
|
|
|
Last Login: Today @ 21:44:45
Visits: 1,101
|
|
Jag ställer mig kritisk till att inlägg bara tas bort i trådar utan en möjlighet att bevara dessa. Eller besvaras de någon annanstans?
Sedan är jag fundersam inför vad det finns för regler emot dåligt uppförande eller får man säga vad för skit som helst till varandra på sådana här möten?
-----------------------------------
Marit Deldén
Riksdagskandidat 12 Östra Distriktet
vice Distriktsledare Östra Distriktet (Kommunikations- och Utbildningsansvarig)
Kommunledare i Linköping
Ordförande Piratstudenterna i Linköping
Blogg: http://grodornakokar.wordpress.com/
|
|
|
|
|
Last Login: Today @ 21:44:45
Visits: 1,101
|
|
Leffelini (2009-Oct-24) Jag ställer mig kritisk till att inlägg bara tas bort i trådar utan en möjlighet att bevara dessa. Eller besvaras de någon annanstans?
Sedan är jag fundersam inför vad det finns för regler emot dåligt uppförande eller får man säga vad för skit som helst till varandra på sådana här möten?
På vilka grunder raderas vissa inlägg och inte andra? Jag vet att vissa av mina inlägg där jag bett om att få se länkar/möteshandlingar/texter för att fatta mina beslut i voteringstrådar har tagits bort och jag vet inte, men det känns som att det är relevant för trådarna?
Edit: Stavfel
-----------------------------------
Marit Deldén
Riksdagskandidat 12 Östra Distriktet
vice Distriktsledare Östra Distriktet (Kommunikations- och Utbildningsansvarig)
Kommunledare i Linköping
Ordförande Piratstudenterna i Linköping
Blogg: http://grodornakokar.wordpress.com/
|
|
|
|
|
Group: Inte partimedlem
Last Login: 2009-Nov-08 23:11:11
Visits: 19,735
|
|
Leffelini (2009-Oct-24) På vilka grunder raderas vissa inlägg och inte andra?
På moderatorernas grunder tydligen.
Se i tråden om revisorer, så har ett inlägg sparats sedan tidigare, alltså ett som gynnar mötesfunktionärerna, om man säger så.
|
|
|
|
|
|
|
|