|
|
|
Group: Partimedlem
Last Login: Today @ 05:26:17
Visits: 8,939
|
|
Your outbound mail with the title "OfficerMail" has been resolved for recipients and will be sent to 45 people.
Out of these 45, 17 are people within the requested organization/geography (Ung Pirat Stockholmsdistriktet/Stockholmsdistriktet), and 41 are people in the chain of command who are copied on the mail to know what's happening in the organization. There is normally some overlap between these two groups.
Transmissions will begin immediately.
28st? så många är det väl inte i förbundstyrelsen? vilka fler än förbundsstyrelsen ska få se mina pinsamt dåligt formulerade funk brev?
Tyckte bara 28pers lät som rätt så många så
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Signatur ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ordförande Ungpirat Stockholmsdistriktet.
Vice ordförande Ung Pirat Täby.
Sekreterare Ung Pirat Stockholm.
Kommunledare för Piratpartiet i Salems kommun.
Funktionär för Piratpartiet i Södertälje kommun.
Kontakt (e-post föredras):
robert.nyberg@piratpartiet.se
Tel och sms:0763082850 ¤¤¤¤ signatur slut ¤¤¤¤
|
|
|
|
|
Group: Inte partimedlem
Last Login: 2010-Mar-07 20:39:00
Visits: 704
|
|
Är det inte bara alla som har högre befogenheter i PW? Alltså ganska många personer från PP som också är med i UP osv.
-----
Edward Lundkvist
Ordförande i..
..Ung Pirats Östra Distrikt
..Ung Pirat Eskilstuna
Ledamot i..
..Piratnätets styrelse
-http://romana.blogg.se/
|
|
|
|
|
|
|
Djingis (2009-Nov-05) Är det inte bara alla som har högre befogenheter i PW? Alltså ganska många personer från PP som också är med i UP osv.
Jag misstänker att partiledningen/styrelsen oxå är motagare.. men vette fan eg varför då de eg inte har något med up-utskick till mina underliggande funktionärer då det rent karskt är en intern angelägenhet för de aktuella lokalföreningarna, att förbundstyrelsen har koll på vad som händer är jag med på då de har anledning att följa den interna sakerna, iaf när det gäller medelanden till medlemmarna.
Men karskt sett så borde funktionärs utskick inom en lokalavdelning eller inom ett distrikt en intern angelägenhet för de föreningarna och inte föreningen förbundet ungpirat.
Inte för att det är nå hemligheter eller så ^^ eller så kke det är hemligheter ^^
|
|
|
|
|
Last Login: Yesterday @ 23:58:15
Visits: 1,156
|
|
| Så som jag har fått det förklarat för mig så är UP rent tekniskt sett inlagd som en underavdelning till Piratpartiet. Och man får alltid kopior på alla mail som underordnade skickar. Så om man är admin i "World" så får man alltså även UP:s mail.
|
|
|
|
|
|
|
Johan mlg Karlsson (2009-Nov-13) Så som jag har fått det förklarat för mig så är UP rent tekniskt sett inlagd som en underavdelning till Piratpartiet. Och man får alltid kopior på alla mail som underordnade skickar. Så om man är admin i "World" så får man alltså även UP:s mail.
Ahh det förklarar det, men det är då något som bör ändras asap för up är ju som bekant inte en underavdelning till pp.
Och rent principiellt så skall admins i pp ha funk mejl från up* till up*.
men det är nog inte det enda i pw som behövs ändras haha
|
|
|
|