handdator

Visa fullständig version : Ung Pirat Umeås protokoll från 27/9 mötet

Stefan Flod
2007-09-28, 14:48
Ordförande: Lars Johansson

Sekreterare: Stefan Flod

Justerare: Magnus Bergner

Ung Pirat Norra distriktet kommer att startas upp nästa månad (oktober). Alla poster är klara förutom ordförandeposten. Någon som känner sig manad?

UP Vilhelmina och UP östra gymnasiet kommer att startas upp inom en snar framtid.

Fyra av oss kommer att åka upp till Luleå och va med å starta upp UP Luleå. Nils, Göran, Stefan och Lars.

Våra foldrar som är över sen Stora Noliamässan verkar gå åt som smör i solsken. :)

Vi besluta att starta upp arbetsgrupper. Följande bestämdes:

Gymnasieskolorgruppen: Jacob, Lars, Nemetroid och Nils

Förklaring: gruppen är ansvarig och planerar att starta upp fler avdelningar på gymnasieskolor, föreläsa på skolorna och bedriva annan form av opinionbildning på Umeås gymnasieskolor.

Sittningsgruppen: Stefan, Camilla (ansvarig), Tjoppen (tomas) och magnus samt eventuellt Nils.

Sittningsguppen ansvarar och planerar en sittning för runt 50 personer. Piratsittning. Vi har vårat första planeringsmöte nu på söndag. :)

Sociala utskottet: Magnus

Det sociala utskottet koncentrerar sig på att anordna sociala aktiviteter så att vi tar tillvara på den sociala biten i Pirat Umeå. Tex: middagar, spelkvällar, grillning, snöbollskrig samt håller koll på aktiviteter som vi kan "piggyback" på.

Utbildningsgruppen flyttades upp till Ung Pirat Norra Distriktets kommande styrelse

Vill någon mer vara med i en sådan här grupp eller starta upp en egen. Kontakta mig eller Lars.

Berner
2007-09-29, 13:34
Stämde väl med det jag hörde iaf.

Justerats av Magnus Bergner, 14:31, 2007-09-29.

nemetroid
2007-09-29, 19:42
Två Jakob ska det vara i gymnasiegruppen.;)

EDIT: Hoppsan, och just efter ser jag att jag visst stod med där under nick. ^^ (nog bättre att göra så också för att hålla isär namnen)