handdator

Visa fullständig version : Årsmötesplaneringsmöte

Balder Lingegård
2006-03-08, 23:14
Hej!

Nu när de har ändrat datumet på Ålandsresan så vill jag väldigt gärna åka med. Har hört att det kan vara flera andra som vill. Därför tänkte jag att vi arrangerar ett möte så snart som möjligt, där vi diskuterar hur vi skall ta oss till Stockholm och dyl. Söndag tycker jag låter som en bra dag att samlas då svar skall inkomma senast tisdag.

Samling söndag kl 1300 vid fontänen vid Vasaplatsen.

Anmäl dig gärna (goteborg@piratpartiet.se) så att jag får en uppfattning om hur många som kommer.

MVH

Fredrik Albihn genom Balder Lingegård

Piratpartiet Göteborg

Albihn
2006-03-12, 14:49
Kan arra en minibuss till årsmötet. Men för att det skall vara lönsamt krävs att vi är fler personer. Som det ser ut nu är vi 4 st. Minibussen kan ta samanlagt 9 personer. Om vi är 9 så skulle reskostnaden gå på ca 350:- per man fram och tillbaka. Då är det räknat på en sträcka på 100 mil. Detta är betydligt billigare än buss, tåg eller flyg + att vi kan åka när vi vill. Om det är några fler intresserade skriv här så fort som möjligt. Bara för att kolla upp intresset

Mika Sjöman
2006-03-18, 18:22
Just nu ser det tyvärr inte ut att bli så mycket med Åland, då det saknas resurser hos folk och det blivit mer eller mindre beslutat att vi skall ta mötet på nätet igen.

Däremot så vill vi alla i styrelsen att vi skall kunna hålla ett möte på rixnivå så att vi kan träffas, träna och ha kul. Så vill någon planera med sådant så hör av er till mig snarast - vi behöver någon som hjälper till nu när Cecilia formellt blivit utesluten ur Partiet.

Vad sägs om stenaline eller nått då? Vi kan ju ha en valupptakt här också om vi vill, men det passar ju egentligen bättre i Sthlm då det är dit vi skall i slutändan ;) Maila gärna mig om ni har ideer: mika@piratpartiet.se