handdator

Visa fullständig version : Bodström prioriterar

Albihn
2006-03-20, 22:19
Tittade på Drevet på TV4 ikväll.

Där pratade de om prostitution på nätet och hur unga tjejjer ofta under 18 säljer camshower o dyl. Lagen tillåter detta och de kan inte få tag på folk som medlar mellan tjejjerna osv.

De hade frågat bodström om det inte det borde göras något åt detta. Han hade tydligen svarat att han hade andra prioriteringar. Och det vet vi väll alla vad dessa är. Jag undrar hur hans "Att göra"-lista skulle se ut?

Kanske så här?

"

1. Installera kameror i grannens hus, den jäveln ser allt ut som en terrorist

2. Flytta om pengar ifrån mordutredningar å sån skit och lägga det på att jaga elaka kulturspridare

3. Gå och håva in lite fickpengar ifrån APB nu när jag gjort som dom bad mig göra

"

Asså jag börjar tycka det här nästan börjar bli tjatigt, att varje gång hans namn dyker upp så har han sagt något som gör en så mörkrädd att jag funderar på att flytta hem till mamma igen

Jens Tuvebrink
2006-03-21, 00:46
Samma här. Jag har en olustkänsla av att bo I ett land där en som han får härja fritt och nermontera vår personliga integritet så kapitalt som han gör. Och inga (i alla fall inte högt) protesterar förutom vi. Går hela folket på droger eller vad är det för fel på folk.

Det är sjukt. Jag pysslar inte med någonting olagligt, ändå skapar sittande regering en känsla av att man inte kan vara säker i alla all.Dom måste bara bort!

Det känns som man lever i Equilibrium.

Dags att lära sej "Gun Kata"

Joakim Holgersson
2006-03-22, 00:50
Uexplode (2006-Mar-21)Går hela folket på droger eller vad är det för fel på folk.

en viss nämnd minster i denna tråd tyckte det inte var så farligt med om någon exempelvis röte en joint :)

blir lustig fråga om han fortfarande gör det, eller om han skulle fortsatt med rökandet ;)