handdator

Visa fullständig version : PHP-programmerare se hit

Joakim
2006-03-23, 08:57
Hej!

Jag och en polare har en bra idé vi vill förverkliga. Det är en digital idé och vi behöver en programmerare i PHP som även kan lite MySQL. Det handlar om att skapa en typ av "tjänst" som handlar om musik men med potential att handla om kultur i fler former.

Vi försöker just nu bena ut projektet i delprojekt för att få det att bli hanterbart. Vi har många idéer, men idéer tar tid att förverkliga. Och det är där programmerare kommer in.

Vi söker alltså en person som vill vara en del av projektet, inte bara en tillfällig hjälp. Men självklart är det inget krav och vi tycker all hjälp är av värde och vill gärna höra vad andra har för idéer och så vidare.

Fördel är om du finns i Göteborg gillar musik och tycker om att satsa på något nytt. Men det är inga krav.

Tanken är att du blir en del av projektet(som en av "grundarna")och vi hoppas du tycker det är kul att förverkliga egna och andras idéer.

Vi arbetar vid sidan om studier inom informatik och ekonomi etc och detta är en fritidssysselsättning.

Mer information finns om du frågar eller mailar till joakim.durehed@comhem.se

Albihn
2006-03-23, 11:07
Är intresserad. Jag skickar ett mail!

Joakim
2006-03-23, 11:45
Härligt!

Svarar när jag kommer hem!

asdax
2006-03-23, 13:58
jag kan PHP... det går inte att säga lite mer specifikt vad projektet kommer handla om innan man anmäler sig?, lite suspekt när man inte vet alls vad det är för något ni söker folk till, hehe :)

G-Man
2006-03-23, 17:32
håller på med PHP, MySQL, Perl, ASP, TCL, C och så vidare.

om du är intresserad så kontakta mig, med vad det gäller.

Joakim
2006-03-23, 18:33
Vill ni veta mer är det bara att maila och fråga och/eller så kontaktar jag er om ni ställer frågor här i tråden ;)

Men kort kan jag säga att det handlar om ett projekt att skapa en typ av "tjänst" som handlar om musik men med potential att handla om kultur i fler former.

Vi försöker just nu bena ut projektet i delprojekt för att få det att bli hanterbart. Vi har många idéer, men idéer tar tid att förverkliga. Och det är där programmerare kommer in.

Vi söker alltså en person som vill vara en del av projektet, inte bara en tillfällig hjälp. Men självklart är det inget krav och vi tycker all hjälp är av värde och vill gärna höra vad andra har för idéer och så vidare.

Jag kontaktar er båda! ;)