handdator

Visa fullständig version : Börja här...

Balder Lingegård
2006-04-02, 23:53
Hej och välkommen till Piratpartiet Göteborgs forum!

Vem är jag?

Jag heter Balder Lingegård och verkar som en slags valkretsledare tills vidare. För att nå mig kan ni använda e-post: balder.lingegard@piratpartiet.se, forumet, Skype: Cellisten eller mobilnummer (kolla Eniro, lite jobb skall det vara ).

Vad är Piratpartiet Göteborg

Dock existerar vi inte som förening här i Göteborg, en så länge. Då ett konstituerande möte måste hållas så krävs en möteslokal. Eftersom vi passerade 100-strecket i medlemsantal för ett tag sedan är detta inte det enklaste att lösa. Därför har jag valt att bara se Piratpartiet Göteborg som de medlemmar i Piratpartiet som är bosatta i Göteborg. Detta måste snarast möjligt ändras så att vi har möjlighet att söka lokalt föreningsstöd och dylikt.

Informationsvägar

Information till medlemmar här i Göteborg går ut på två sätt; mail samt genom forumet.

Det arrangeras träffar på kaféer lite då och då för att vi skall få en känsla för vilka vi är och för att träffa likasinnade i verkliga livet. Jag hoppas träffa alla personligen vid något sådant tillfälle.

Forumet

Mycket står redan på forumet. Gamla trådar är inte raderade utan sök- och läsbara så att alla kan se hur Piratpartiet Göteborg har utvecklats samt kunna få svar på frågor som redan dryftats. Titta gärna där innan du startar en ny tråd. Vissa underforum kräver att nya trådar godkänns innan de publiceras. Detta för att kanaler som uppfattas som 'officiella ' inte skall bli fulla av irrelevant information och/eller diskussion.

Sammanfattningsvis

- Jag heter Balder Lingegård

- Piratpartiet Göteborg är inte konstituerat ännu

- Två lokala kommunikationsvägar: Forum och e-post

- Jag nås genom: balder.lingegard@piratpartiet.se, mobil, Skype(Cellisten)

- Använd forumet på ett bra sätt så blir alla nöjda

Glada pirathälsningar!

Balder Lingegård