handdator

Visa fullständig version : Problem med ansökan...

Twilight_Zound
2006-01-03, 09:28
Hej. Satt som bäst med att regga mig och gå med fullt ut. Kom bara

fram till att jag skulle fylla i personuppgifter sen kajkade allt till sig..

Finns det möjlighet att göra om proceduren??

Noz
2006-01-03, 09:39
Testa att logga in med ditt valda användar namn och så endå, hände samma för mig men mitt konto vart endå aktiverat och fungerar bra. Du kan ju ändra uppgifter vart efter...

Twilight_Zound
2006-01-03, 09:53
Ok.. Forumet är det inga problem med.. Men hur blev det med Medlemskapet i Partiet..

Han ju lixom inte fullgöra reggningen...

Nikanor
2006-01-03, 12:46
Samma sak hände mig. Är det enbart registrering genom att betala medlemsavgiften, via sms, som har någon betydelse för att få ihop "namnunderskrifter" ?

Noz
2006-01-03, 12:49
Två olika saker, att registrera sig så får du ju tillgång till forumet samt signering.

Att skicka sms för att bli medlem så blir du "officiell" medlem i "partiet", men som sagt för att få tillgång till forumet så behöver du bara registrera dig på hemsidan, vilket är kostnadsfritt

Nikanor
2006-01-03, 13:00
Noz (2006-Jan-03)Två olika saker, att registrera sig så får du ju tillgång till forumet samt signering.

Att skicka sms för att bli medlem så blir du "officiell" medlem i "partiet", men som sagt för att få tillgång till forumet så behöver du bara registrera dig på hemsidan, vilket är kostnadsfritt

Men då är ju frågan om det var själva signeringen som misslyckades eftersom det med personnummer bara försvann? Händer det många fler så kanske det inte blir minst 2000 <U>godkända</U> namn som ju var första målet.

Noz
2006-01-03, 13:02
mjoo men vad jag förstår så måste signering gå till på något annat sätt, än att bara en massa folk skriver sitt personnr och namn...tror inte dem godtar det, så det kommer nog ett bättre samt säkrare sätt att skriva godkända signaturer..:) *vad jag förstått *

https://www.piratpartiet.se/forum/Topic282-18-1.aspx

Nikanor
2006-01-03, 13:14
Makes sense :satisfied:

(blir det ingen digital signatur senare så får vi väl printa ut ett gemensamt "jag stöder pp.. " etc dokument, signera och snigelposta)