handdator

Visa fullständig version : Söndags fika!

Stefan Rombing
2009-03-21, 10:45
Hallå alla!

Vi kommer att fika på Café Njuta nu på söndag kl 1400!

Detta kommer att fortsätta varje söndag, hoppas att vi ses!

För er som inte vet vart det ligger så finns det på Kungsgatan 4!

ladelai
2009-04-14, 21:29
Hej

Det har varit lite si och så med fikandet från många håll (inte minst mitt eget då jag har haft saker inbokade sedan stenålderns tider,tyvärr). Jag tänkte trots det påminna alla om att vi fortfarande kör med piratfikat och det har alltid varit en hel del personer som har dykt upp.

Beklagar att det visade sig att Njuta var stängt på söndagen men som jag sa till de som var där att i det sekuläriserade samhälle som vi lever i idag kan man inte förvänta sig att cafeer har stängt för att någon skäggig lirare dog för 2000år sedan.

Det som jag brinner för och som jag skulle vilja diskutera och prata om är hur vi kan utnyttja det läge PP har inför EU-valet och hur och vart vi ska agera för att få ut vårat budskap. Jag hoppas och pushar för att vi ska få dit valkretsledaren som kan berätta mer hur det ser ut med täckningen av de olika kommunerna i länet. Dessutom har han varit med förr och kan pusha oss och hjälpa till nu när vi precis har börjat.

Jag hoppas att vi alla ses och tar med vänner och bekanta (som kan vändas till det goda:D) nu på söndag 19/4. För er som har lite extra tid att avvara skulle vi kunna arrangera lite flygbladsutdelning och affish uppsättning!

:cool:

Stefan Rombing
2009-04-17, 17:57
Hej alla!

Ber om ursäkt för att jag inte varit så aktiv den senaste tiden, men har varit tvungen att fixa lite RL things.

Min mor gick bort i slutet av mars och det har tagit över all min tid att fixa o trixa o så.

Men efter denna helg så kommer jag tillbaka. Missar dock fikat nu på söndag. Men sen så ;)

Så vi ses om ett tag helt enkelt =)