handdator

Visa fullständig version : Rick Falkvinge till Gävle ons 8 april, tider mm

Urban Sundström
2009-04-07, 20:25
Hej alla pirater i Gävleborg!

Jag heter Andreas Rönnqvist och är ansvarig för Gävleborgs valkrets inom partiet.

Trots att detta är mitt första mail till er, så har vi inte tid för långa

presentationer - EU-valet närmar sig med stormsteg och vi spöar de traditionella

partierna genom att börja en månad tidigare med vår valspurt!

På onsdag kommer Rick att komma till Gävle och jag tänkte att det vore ett klockrent

tillfälle att träffas och både nätverka och samverka!

Under dagen kommer Rick och jag att vara tillgängliga för alla medlemmar och vi

kommer att vara på plats i centrala Gävle för att dela ut flyers och visa upp

partiet från 11:30 - 13:30. Vill du hjälpa till, ta dig ett snack med nån av oss

eller bara kommer ner till Gävle i valfri Pirat-tröja för att visa ert stöd så är ni

ALLA varmt välkomna! Ta med er kompisar och vänner!

På eftermiddagen vid 17:00 och framåt kör vi en After Work på McGills i centrala

Gävle så att ni har en möjlighet att träffa Rick och alla andra i närheten som vill

dyka upp. Rick finns tillgänglig fram till cirka kl 20:00 och sen är det dags för

honom att fortsätta valspurten!

Så kom ner, träffa oss, pratas vid, hjälp till att dela ut flyers och visa att

Piratpartiet kommer göra skillnad i EU-valet i år! Ju fler vi kan nå, desto fler

kandidater skickar vi till EU i sommar!

Ni kan nå mig personligen på andreas.ronnvist@piratpartiet.se

(mailto:andreas.ronnvist@piratpartiet.se) - 026-678 98 58 eller 0731-41 22 65 om ni

har frågor eller vill anordna något i Gävleborg!

Vi syns på onsdag!

/Andreas Rönnqvist

Valkretsledare Gävleborg

Piratpartiet

Aiue
2009-04-08, 19:59
Registrerade nyss #gavleborg på irc.piratpartiet.se, #gävleborg verkade inte fungera, tyvärr, men det ska väl fungera det där också? :)

Trevlig kväll blev det iaf. Synd bara att man gick upp så tidigt och inte klarade av 3 Guinness så bra som man borde.. ;)

!irc.piratpartiet.se! Can not join #gävleborg: For compatibility reasons, only ASCII characters are permitted in channel names

Aiue
2009-04-08, 20:06
För övrigt var det 2147483647 vi försökte räkna oss till.. ;)

(Unsigned var alltså 4294967296, och (4294967296 / 2) - 1 = 2147483647, 32 bit. ;D)

Edit igen: Liggande stolen var visst vad vi alla hade glömt bort. Den måste jag påminna mig om när jag är nykter. ;)

Björn Björnsson
2009-04-08, 23:46
Kunde tyvärr icke vara med under dagen , på kvällen blev det dock intressanta bekantskaper och samtal (trots hes röst).

Pallade iaf fler än 3 Guiness :satisfied:

Mersmak igen på partiarbetet efter en tids torka i Gävletrakterna.

2147483647 vadå?

Tack för besöket i Gävle tilll Rick som lever som han lär, och är.

Och------------>http://forum.piratpartiet.se/Topic139001-69-5.aspx

Björn Björnsson
2009-04-09, 00:50
Aiue (2009-Apr-08)Registrerade nyss #gavleborg på irc.piratpartiet.se, #gävleborg verkade inte fungera, tyvärr, men det ska väl fungera det där också? :)

Trevlig kväll blev det iaf. Synd bara att man gick upp så tidigt och inte klarade av 3 Guinness så bra som man borde.. ;)

!irc.piratpartiet.se! Can not join #gävleborg: For compatibility reasons, only ASCII characters are permitted in channel names

Hur gör man för Dummies? (mig)

Joakim Petersson
2009-04-09, 08:32
Finns en guide på piratpartiet.se :)

http://www.piratpartiet.se/chatta_med_piratpartiet_pa_irc

Björn Björnsson
2009-04-09, 13:13
Joakim Petersson (2009-Apr-09)Finns en guide på piratpartiet.se :)

http://www.piratpartiet.se/chatta_med_piratpartiet_pa_irc

Tack Joakim.