handdator

Visa fullständig version : Samlingstider & mötestider

ladelai
2009-04-14, 21:58
Hej,

Jag hade tänkt mig att gå upp på stan i Örebro på torsdag 16/4 runt cirka kl 5 och dela ut flygblad och sätta upp affisher i någon/några timmar. Vill ni följa med är det bara att kontakta mig på jonas.hedlof@piratpartiet.se, skype: ladelai så möts vi upp. Sedan kan vi avsluta med en kopp kaffe på Njuta och utvärdera vår aktion!

Jag skriver här för att se om det finns något intresse från fler av er där ute att följa med och skulle det visa sig att en annan tid skulle passa bättre för de flesta så är det klart att vi ändrar på det men tills dess är det följande som gäller:

16/4, kl17.00 på Järntorget, Örebro :w00t:

Vi har material för att kunna göra flygbladsutdelning och sätta upp affisher. Således gäller det att sätta på sig smilbanden och träna på retoriken! Har du en häftapparat liggandes hemma skulle det vara en fördel om du kunde ta med den så att affisherna sitter kvar på anslagstavlorna. Jag ska försöka göra mitt hemmagjorda klister tills dess :)

Eftersom vi bara har ett visst antal av de olika materialen just nu (mer väntas komma in) hoppas jag på att ni skulle kunna tänka er att utnyttja kopiatorn på skolan, arbetet osv för att få fram mer material. Bland annat här hittar ni material som kan skrivas ut: http://wiki.piratpartiet.se/reklamarkiv . Det här gäller naturligtvis alltid att om ni känner för att göra en insats. Vissa då framfötterna och tapetsera kvarteret med informationen!

Vi ses på torsdag vänner!

Lornelin
2009-04-15, 17:48
Verkar som att jag kan vara med på torsdag.

ladelai
2009-04-21, 16:31
Vi kör igen på torsdag på eftermiddagen kl.17.00 och jag föreslår återigen samling vid järntorget! Hoppas bara vädret blir hygglo men som om det skulle stoppa oss ;)

Det skulle vara coolt om vi kunde fixa några vikbord som vi skulle kunna använda för att ställa upp och använda ute nu under sommarhalvåret då det är bra väder. Några stolar och bord och standarder vilket gör att vi syns och orkar agera ute på fältet längre. Det ger ju även definitivt en seriösare bild av oss.

Alla förslag är intressanta och eftersom jag bor i närheten av myrorna har jag börjat kika in där då och då i hopp om att hitta lämpliga bord och tex solstolar.

Vill ni nå mig så finns jag på Skype: ladelai eller telefonnr: 0736-415624. Ring/sms:a om ni har lust om ni har frågor/idéer/förslag. Hör gärna av er också om ni hade tänkt komma på torsdag!

Ha en riktigt bra dag alles!

Stefan Rombing
2009-04-21, 23:33
kan tyvärr inte deltaga eftersom jag jobbar eftermiddag denna veckan.