handdator

Visa fullständig version : Välkomna alla nya medlemmar till PP S. Älvsborg.

Marielle
2009-04-19, 17:33
Hej Pirater!

Först och främst vill jag välkomna de nästan 300 nya medlemmarna som gått med oss i Piratpartiet Södra Älvsborg.

Ni är varmt välkomna till oss.

Mitt namn är Marielle Lecoq och jag är valkretsledare för Södra Älvsborg.

Det är lite mer än en månad kvar tills valurnorna öppnar för EU-valet och aldrig har

det varit viktigare att rösta. I natt runt klockan 02:00 gick Piratpartiet över

20'000 medlemmar (http://www.piratpartiet.se/partiet/medlemsstatistik) och vi är

därmed Sveriges femte största parti medlemsmässigt. Ung Pirat, vårt ungdomsförbund

är Sveriges största politiska förbund för ungdomar och kommer snart att bli 10'000

medlemmar.

Vill ni hjälpa till på olika nivåer inom partiet??

Kontakta mig om DU har anmält dig som intresserad. Du kan maila mig på marielle.lecoq@piratpartiet.se

och meddela mig vad DU helst vill arbeta med och varför, så kommer det att snabba upp mitt arbete avsevärt.

Ju snabbare vi får ut fler kommunledare och engagerade, desto mer kan vi göra. Om du har möjlighet,

rekrytera fler medlemmar till partiet, det sänder en tydlig signal till både media och etablerade partier

att vi har fått nog och kommer att förändra saker och ting.

Vi kommer inom kort att ha folderutdelning, se separat tråd där jag meddelar alla om tid

och plats.

Återigen, varmt välkomna alla nya medlemmar och ett stort tack till er gamla som

gett oss styrkan att fortsätta.

Väl mött med flaggan i topp!