handdator

Visa fullständig version : Nån som vill haka på?

AxelH
2009-04-21, 18:28
Tänkte sticka upp till bollnäs och torsbergsgymnasiet(min gamla gymnasieskola :P ) i början på maj och informera lite om piratpartiet och sparka lite på ungdomarna att dom ska rösta i EU valet. Well, förutsatt att skolan ger mig rätt att hänga där nån dag såklart. Kan vara bra att synas lite.

Iaf, är det nån som vill haka på upp om dom nu släpper in oss? Lite intressekoll :) Ska ringa skolan i morgon, fick inte tag i ansvarig idag och jag satsar på 6 maj som preliminär dag.

Bara att höra av sig!

(skulle någon från bollnäs se detta, hör av er. såvitt jag har kunnat se så verkar det inte vara nåt på gång, men jag kan ju ha fel!)

Mail/msn: gaspalian@hotmail.com

Tfn: 076-8050486(efter 18.00, annars sms så ringer jag snarast möjligt)

Peace out!

Axel H

AxelH
2009-04-22, 22:16
Att försöka få tag i en ansvarig person som dessutom är lärare såhär i snartsommarlov tider är inte det enklaste btw. Ska försöka igen i morgon. Han var visst på studieresa med en klass i dag :)

//Axel H

UP-GreborB
2009-04-29, 22:05
Hej Axel!

Jag är nytillträdd kommunledare i Bollnäs kommun och jag ska se om jag kan komma loss ett tag från skolan(Går HR, uppe på heden) och ta mig ner till torsberg. Det kan vara matnyttigt för mig att vara med när någon med lite mer erfarenhet informerar så.

Hur går det med kontakten om att få stå där och informera?

Maila gärna mig om hur det går, möjligtvis så kan du även ta med dig lite affischer och kampanjmaterial till mig då på samma gång. Om inte Andreas läser detta så får vi tillsammans kontakta honom angående detta.

AxelH
2009-05-02, 13:32
Tjenare Emil :) Kul att se lite bollnäsfolk!

La till dig på msn så kan vi talas vid närmare, men som läget är nu så har jag inte fått tag i de som är ansvariga för den här typen av aktiviteter. Lärare är ett skyggt släkte såhär kring skolavslutningstider. Men jag hoppas på kontakt i början av veckan. Om inte annat så får jag väl köra på att helt enkelt promenera in och leta runt ;)

Men som sagt, msn, I´ll grab ya if I see ya online!

/Axel