handdator

Visa fullständig version : Piratpartiet: Piratmöte på lördag i Gävle!

Urban Sundström
2009-04-22, 22:52
Hej Pirater!

Jag vill ta tillfället i akt och välkomna alla nya pirater till partiet. Ni är alla

uppskattade och ni kommer att vara en del av en rörelse som kommer att förändra

framtiden och stå upp för våra rättigheter. Välkomna in i värmen, medborgare!

Det är enormt glädjande att se alla nya aktivister och kaptener som erbjuder sig att

hjälpa till att föra skutan framåt! Som jag sa i mitt förra brev är det jättebra om

du som är engagerad mailar mig direkt på andreas.ronnqvist@piratpartiet.se och berättar vad du kan hjälpa till med.

Under veckan som kommer ska jag försöka ta kontakt med ALLA som erbjudit sig att

arbeta som Kommunledare (KL) i Gävleborg, men då det är enormt mycket arbete med de

nya medlemmarna kan det ta några extra dagar innan ni blir uppringda och sedan

införda i systemen.

På lördag kommer jag personligen att vara nere i Gävle, vid Rådhustorget från 11:30

och framåt för att dela ut foldrar och möta er aktivister. Om du vill hjälpa till

att dela ut foldrar, vill ha en bunt foldrar eller affischer att sätta upp på din

skola, i ditt område eller på ditt arbete, sväng förbi. Jag menar att det är av

största vikt att vi kan börja sätta ansikten till namnen på alla som engagerar sig.

Om DU har tid och möjlighet att komma förbi då vore det jättekul att träffa dig.

Ännu roligare blir det om vi blir många som delar ut foldrar och umgås - efteråt

kanske vi kan ta en fika också!

Andreas Rönnqvist

Valkretsledare Gävleborg

andreas.ronnqvist@piratpartiet.se

0735-20 77 40

026-678 98 58

-----

Detta är ett lokalt utskick från Piratpartiet. För att ändra dina inställningar om

mailutskick, så gå till PirateWeb (http://pirateweb.net).