handdator

Visa fullständig version : Örnsköldsvik, Piratmöten.

Christoffer.Edlund
2009-05-02, 11:05
Hejsan! Vi drar nu igång med Piratmöten i Örnsköldsvik, till en början är vi på Café UH onsdagar klockan 19:00. Om det är någon som inte kan komma och vill ta upp nått, har ett förslag rörande mötena eller vad som helst som dom tror kan passa i denna tråd så är det bara att dela med sig av sina tankar. Vi kommer även skriva här om det är något vi har kommit överens om på mötet så andra kan ta del utav det. Välkommna alla Pirater!

LottaNada
2009-05-02, 11:29
Det är kung att vi har kommit igång med Piratpartiet i Örnsköldsvik.

Jag tycker att fikautdelningen igår första Maj var lyckad, det var många som verkade få ett positivt intryck av oss. Folk gillar när det är gratis!

Stiftprinsessan
2009-05-03, 20:25
Gratis är gott, som det heter :)

Jag kommer inte, jobbar kväll på onsdag, men sambon kommer. Får lita på att han tycker som jag, mohaha :D

Johnny.Osterberg
2009-05-06, 19:00
Hejsan alla priater!

Jag är ny medlem i pp, och kommer så klart från Örnsköldsvik när jag skriver i denna tråd,

Tänkte bara fråga lite av ren nyfikenhet, hur många kom det idag då? :P

sen undrar jag också vilken åldrers grupp det rör sig om ungefär på medlemmarna/möterna här i Örnsköldsvik?

funderar själv på att komma på dom ibland :)

Mvh Johnny:hehe:

Christoffer.Edlund
2009-05-06, 22:01
Hej Jonny! Om det är du som är Jonny som kom på mötet så borde du ha kolla på dessa grejer nu, hehe.

Stiftprinsessan
2009-05-06, 22:05
Hämtade min sambo med min mamma ikväll, hade ju jobbat kväll :(

Men blev glad av att se alla glada ansikten och vinkningar :D

Jag tycker att ni ska irca med oss på irc.piratpartiet.se och kanalen #piratpartiet

Förresten skulle jag tippa på åldrar mellan 17-26 eller så.

Christoffer.Edlund
2009-05-06, 22:26
Tänkte nämna lite snabbt vad som sades på mötet idag, vi funderar på ett piratlan men det ska dock göras senare i tid (efter eu-valet), en piratpicknik innan (som jag startat en tråd för) och så lite på reklamkampanjer där jag oxå har startat en tråd för direktreklam.

Mvh Christoffer.

Johnny.Osterberg
2009-05-06, 23:01
Hejsan alla priater!

Jag är ny medlem i pp, och kommer så klart från Örnsköldsvik när jag skriver i denna tråd,

Tänkte bara fråga lite av ren nyfikenhet, hur många kom det idag då?

sen undrar jag också vilken åldrers grupp det rör sig om ungefär på medlemmarna/möterna här i Örnsköldsvik?

funderar själv på att komma på dom ibland

Mvh Johnny

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Jonny! Om det är du som är Jonny som kom på mötet så borde du ha kolla på dessa grejer nu, hehe.

Christoffer Edlund, Partiledare Örnsköldsviks Kommun

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej

Nej idag var jag inte på mötet :P

kommer förmodligen på nästa möte :)

och piratpicknik och piratlan låter intressant

Mvh johnny

Christoffer.Edlund
2009-05-07, 12:12
Johnny.Osterberg (2009-May-06)Hejsan alla priater!

Tänkte bara fråga lite av ren nyfikenhet, hur många kom det idag då?

funderar själv på att komma på dom ibland

Mvh Johnny

Christoffer Edlund, Partiledare Örnsköldsviks Kommun

Hej

Nej idag var jag inte på mötet :P

kommer förmodligen på nästa möte :)

och piratpicknik och piratlan låter intressant

Mvh johnny

Okej! Ber om ursäkt! Men det finns massor av aktiviteter för en ung kille som vill engagera sig! Som du ser så la jag upp nå andra forumtrådar här med saker vi fudnerar på att göra, skriv där om du vill hjälpa till! Ser fram emot att få träffa dig på nå möte eller annat =)

Kuei
2009-05-07, 18:03
Var trevligt på mötet, hoppas det blir minst lika skoj nästa gång med fiskdamm och popcorn

Stiftprinsessan
2009-05-07, 18:42
Jag gillar din sigg, Kuei :D

Johnny.Osterberg
2009-05-13, 17:59
hehe piratmöte idag hur många kommer?

Christoffer.Edlund
2009-05-13, 18:29
Många hoppas vi!

Christoffer.Edlund
2009-05-18, 11:33
Hejsan alla Örnskldsviks pirater! Ville bara säga att vi på nästa möte ha en del punkter att behandla. Bland annat:

*Debbat på JB

*Debbat på Nola

*Piknick -vet inte om det finns så mycket men ska väl ändå ha med det på en punkt.

*Jag har nu "högsta" ledarrollen i Örnsköldsvik

*Utdelning av röstsedlar

*Utvärdering om hur det gick att dela ut flyers idag (måndag)

*Marknadsföring inför EU-valet

Om ni har fler grejer som ska tas upp så skriv det gärna här så ser jag till att det tas upp!!

Mvh Christoffer!

frozen
2009-05-18, 21:46
Christoffer.Edlund (2009-May-18)*Jag har nu "högsta" ledarrollen i Örnsköldsvik

:blink: Gav Xerxes upp?

PS. om du reggar ditt nick så kan jag lägga auto-op på dig, regga genom att skriva "/msg NickServ REGISTER lösenord e-postadress". Sen kan du lägga lösenordet i "XChat->Network List...->Piratpartiet (lägg till om du inte redan har)->Edit...->Server password", kolla så att "Servers for Piratpartiet" har "irc.piratpartiet.se/6667" som innehåll, och markera "Auto connect to this network at startup" om du vill. Detta gäller även andra övikspirater.

Christoffer.Edlund
2009-05-18, 21:58
frozen (2009-May-18)Christoffer.Edlund (2009-May-18)*Jag har nu "högsta" ledarrollen i Örnsköldsvik

:blink: Gav Xerxes upp?

.

Han hade lite mycket just nu, täntke prata mer om det på mötet. =)

Stiftprinsessan
2009-05-19, 07:05
Christoffer.Edlund (2009-May-18)Hejsan alla Örnskldsviks pirater! Ville bara säga att vi på nästa möte ha en del punkter att behandla. Bland annat:

*Debbat på JB

*Debbat på Nola

*Piknick -vet inte om det finns så mycket men ska väl ändå ha med det på en punkt.

*Jag har nu "högsta" ledarrollen i Örnsköldsvik

*Utdelning av röstsedlar

*Utvärdering om hur det gick att dela ut flyers idag (måndag)

*Marknadsföring inför EU-valet

Om ni har fler grejer som ska tas upp så skriv det gärna här så ser jag till att det tas upp!!

Mvh Christoffer!

debbat= deBaTT

piknick=piCknick

godmorgon alla språkpoliser?

äsch, är för trött :p

Punkterna låter som att du tänkt igenom det, suveränt.:D