handdator

Visa fullständig version : Ang. förslag till nya piratprodukter

dansve
2009-05-04, 11:21
Jag med flera har postat förslag på nya produkter i förslagstråden (http://forum.piratpartiet.se/Topic15675-126-1.aspx). Tyvärr är tråden vansinnigt lång (eftersom den varit aktiv sedan 2006) och det saknas kommentarer från de ansvariga för butiken.

Jag rekommenderar städning. Kanske en förslagstråd per år med någon form av sammanfattning som sista post. Detta kanske även i kombination med en separat tråd där ansvariga löpande postar förändringar i butikens utbud.

Vi är alla medvetna om det tryck som ligger på butiken efter anstormningen av nya medlemmar. Undanflykter är dock inte OK eftersom det finns många som kan hjälpa er bara ni ber om det. ;)

Johan mlg Karlsson
2009-05-04, 20:00
Butiken är under omstrukturering och om inget (mycket) oväntat händer så kommer det komma upp en ny (mycket mer fungerande) piratbutik om en vecka eller så.

Exempel på nya saker som kommer finnas i sortimentet:

* Jackor

* Flaggor

* Kepsar

* Muggar

* Ballonger

* Nyckelband

För att ta några exempel från sista sidan i tråden. Men även MYCKET annat är på väg in också.

Och självklart kommer allt vara till rejält bra priser - och snabb leveranstid (1 - 2 dagar)!

dansve
2009-05-04, 21:42
Det låter spännande. :)

Korta leveranstider oxå, det är positivt.

Har ni någon moderator för forumet?

Johan mlg Karlsson
2009-05-04, 23:25
Det här forumet?

Jag kan faktiskt inte se att det behövs, men Gonte kikar in här ibland när jag petar på honom. ;)