handdator

Visa fullständig version : Piracyisacrime.com

Freak
2006-04-16, 19:12
Jag säger bara OMFG, jag har köpt filmen Kill bill 2 och vad får jag se i början??

Jo en äcklig reklam film om att Piracy is a crime!

Reklamfilmen:

http://www.piracyisacrime.com/commercial/pop-up-video.htm

Jag tycker vi borde göra en egen film som typ går såhär:

En unge sitter i sandlådan och äter sitt äpple,

hans kompis kommer fram till honom och frågar om han får smaka,

precis när kompisen ska ge honom äpplet kommer det en polis och sätter på honom handbojor.

Bilden fryser och en ruta kommer upp o säger "I sverige är det olagligt att dela med sig!".

Fan måste se om nån i skolan är med på att göra den, går ju trotts allt MediaTeknik och Rörligbild ;)

Den ska jag lägga på alla filmer jag gör!

kalleanka
2006-04-17, 00:26
Kan inte mer än att hålla med.

Alla filmer min "kompis" har tankat är helt fria från reklam och dumma anti-pirat filmer.

KÖPER man sedan en film eller hyr den så får man en massa roligt på köpet, jag överdriver inte när jag säger att jag fick en anti-pirat film + MINST 5 reklamfilmer. Och folk undrar varför man tankar ner filmerna istället. Hade jag velat se massa jädra reklam hade jag tittat på TVshop eller något.

John Nilsson
2006-04-17, 02:01
Så bra att man fortfarande kan välja en spelare som låter en hoppa direkt till menyn då.:P

G-Man
2006-04-18, 00:01
haxxad dvd-fw äger...

det samma gäller spelen som har 70 intros reklam varje gång man startar dom... oftast går det att klicka bort... annars är ripparna bättre än orginalskivan där man slipper att dravel.