handdator

Visa fullständig version : Valsedlar

Aiue
2009-05-11, 15:24
Nog för att det funkar att bara blint anmäla sig, men jag tänkte försöka få till någon slags kringstruktur här för att om möjligt kanske effektivisera lite. :P

Har för tillfället anmält mig som distributör för Stadsbiblioteket, Nordost, Norr, Norrtull samt Väster. Kan även tänka mig att täcka upp Öster om det inte dyker upp någon annan som har närmare dit. Nordost och Norr är de som ligger närmast mig, och Väster är skapligt nära det också. Skulle någon som har väldigt mycket närmare till Norrtull dyka upp är jag förstås inte omöjlig på att lämna ifrån mig det ansvaret. :P

I övrigt ser det lite glest ut i vissa ytterområden, vid behov skulle jag kunna försöka låna en bil för att distribuera till vissa av dessa.

Tänkte förstås även hugga in som värd i den utsträckning det hinns med utifrån distributionsomfånget. ^^

Uppdatering: Hu vad glest det såg ut i Hälsingland. :o

Dalkvist
2009-05-11, 17:19
Jag har avvaktat med att boka något, än så länge. Har tillgång till bil och tänker ta något av ställena som "blir över".

Sedan så kommer jag förmodligen att vara värd någonstans, med extra valsedlar i bilen uti fall det någon upptäcker att det behövs mer.

Aiue
2009-05-11, 17:57
Isåfall (om jag nu lyckas ordna med tillgång till bil) är det ju lätt att fördela det som "blir över" på ett vettigt sätt mellan oss.

Inte helt otänkbart att det finns fler bilburna pirater som är avvaktande änsålänge heller, därför kan det ju vara intressant att se om man kan effektivisera den biten vid behov. :)