handdator

Visa fullständig version : Affischer till Sollefteå Daniel Nyström!

LiNKAN
2009-05-12, 17:49
Jag har bokat två lokaler där jag ska vara distributör.

Jag hade tänkt att sätta upp affischer innan förtidsröstningen startar så att folket hinner uppmärksamma dessa men jag har inte tillgång till någon skrivare så då undrar jag om Daniel Nyström kan fixa flyers (den där blålila)?

Det skulle verkligen uppskattas då jag tror att affischerna kan inbringa röster. Jag har nämligen hört av flera att dom är villiga att rösta men inte ens vet att de kan göra det.

MVH

LiNKAN

Daniel Nyström
2009-05-12, 17:54
Tacka för det. Jag inväntar en ny sändning trycksaker, sedan ska jag omedelbart se till att de kommer ut till respektive område.

Kan påminna om att Sollefteå saknar kommunansvarig, en post som är av stor vikt nu inför valet. Känner ni till någon som kan tänka sig ta hand om den posten så slå mig en signal!

Vilken adress kan jag annars skicka trycksakerna till i Sollefteå?

LiNKAN
2009-05-12, 18:01
Okej tack!

I nuläget känner jag inte till någon men jag hör av mig om någon visar intresse.

Linus Källgren

Erstavägen 11

88230 Långsele

LiNKAN
2009-05-13, 18:45
Jag har kollat runt lite på PP:s hemsida men jag hittar inte riktigt någon information om vad en kommunansvarigs uppgifter är?

Om man ställer upp som kommunansvarig, gäller det under valperioden eller tills man säger ifrån säg posten?

Daniel Nyström
2009-05-13, 23:22
Det gäller tills du inte vill längre, i princip. Här kan du läsa om vad det innebär: http://wiki.piratpartiet.se/VadGorEnKommunledare