handdator

Visa fullständig version : Min insändare om PP i Alingsås Tidning

MarieVga
2009-06-02, 12:02
En moderator får gärna flytta inlägget till rätt ämnes område om den hamnat fel.

Jag har skrivit två insändare om PP, en för lokaldelen Vårgårda och en för ledar sidan för Alingsås delen, båda ligger under Alingsås Tidning (förkortas AT)

Den som vänder sig till Vårgårda delen i tidningen har publicerats både i pappers tidningen samt på nätet av tidningen, medans min ledar insändare inte kommit in.

Trots förfrågning via e-mejl samt inskickad insändare åter igen från mig till AT, så har jag inte fått något svar från dom om varför min ledar insändare inte publicerats på AT.

Jag tog kontakt med AT innan jag postade insändarna till dom om vilka villkor som gäller för politiska insändare och fick klartecken. Men av två så blev en publicerad och jag har ingen aning om varför inte ledar sidans insändare inte gått igenom.

För att få publicera under lokaldel så måste artikeln vara orts anknuten. Därav återkommer ordet Vårgårda flera gånger från mig.

Här är länken för Vårgårda insändaren i alla fall.

Markera och kopiera, klistra in i web.adr.fältet om den inte kommer upp.

http://www.alingsastidning.se/debatt_visa.asp?id=1770&avd=v%C3%A5rg%C3%A5rda&sidnamn=DEBATT

Mexs
2009-06-02, 14:10
Mycket bra initiativ iaf!

MarieVga
2009-06-02, 20:18
Tack ska du ha ... inget märkvärdigt, men i alla fall nått så det syns att PP även finns på den här orten.