handdator

Visa fullständig version : Allt annat ?

humankiller
2006-04-23, 21:19
Men Visst är de viktigt att man ska kunna vara Säker när man tankar och så på nätet men tror ni inte de behövs nå mer för att få fler röster ? Liksom alla andra fråger ? Den höga arbets lösheten ? m.m m.m

humankiller
2006-04-23, 21:20
ni har säkert tänkt på de med Men de kanske e bra och lägga ut de på sidan så alla väljare kan läsa så dom inte bara tror att vi kör de här ochskiter i allt annat .. så dom inte bara tror att de här e på skojj bara

humankiller
2006-04-23, 21:23
hoppas ni förstår hur ja menar :P

m8e
2006-04-23, 21:41
humankiller (2006-Apr-23)Den höga arbets lösheten?

Om/när vi tar bort patent i sverige så skulle det kunna bli en massa jobb i tillverkning och utveckling (idustrin och it). Partiet skulle åtminstånde kunna lyfta fram det.

Då var det problemmt avklarat. nästa fråga. :P

Björn Björnsson
2006-04-23, 22:11
Andra tankar än mänskliga? :alien:

Nightsorrow
2006-04-23, 23:12
Humankiller, om jag har förstått partiets inställning i de andra frågorna (alltså dom som inte har med partiets frågor att göra) så blir det något sådant här:

Först och främst, det som händer om inte partiet blir vågmästare:

Partiet går med det största "blocket" i frågorna, för att inte rubba balansen. (Inte för att det skulle gå om det inte blir vågmästar roll, är ju lite det som är meningen :hehe: )

Om partiet däremot blir vågmästare, så:

Om högern är störst och vill ha med PP, så går PP höger i alla andra frågor.

Om vänstern är störst och vill ha med PP, så går PP vänster i alla andra frågor.

Om det största blocket inte vill ha med PP, så går PP med i det andra.

Om inget av blocken vill ha med PP, så går PP med det största. (För att inte rubba balansen när dom ändo inte kan driva igenom sina frågor.)

Finns en bra tråd om det här som jag ska se om jag kan leta upp...

Men kort sagt, PP har ingen inställning till övriga frågor, det är litedet som menas med ett enfråge/fåfråge parti.

Aha! Hittade tråden nu, var ju inte så svårt, bara några trådar längre ner på den här sidan :w00t:

https://www.piratpartiet.se/forum/Topic15530-110-1.aspx