handdator

Visa fullständig version : Östersund

Ståhlst0rm
2006-01-03, 19:57
Kan mycket väl tänka mig att gå ut och propagera för piratpartiet men innan jag lovar något vill jag ha ett partiprogram och försäkra mig om att jag kan ställa mig bakom de frågor och de mål som partiet/vi har.

Nice4You
2006-01-03, 22:09
Ja jag vill oxo veta om man inte blir "kriminell" bara för att joina detta parti.

Annars tycker jag att det verkar ok för oss som vill koll/lyssna lite först innan man går o

köper en dyr film/cd...

Tobbe
2006-01-03, 23:21
Jo, jag bor också i Östersund. Det hela tycker jag är ganska intressant.:hehe:

Richie
2006-01-05, 10:27
Lilla jag: http://www.op.se/parser.php?level1=2&level2=7&id=563284

Tobbe
2006-01-06, 08:23
Jo jag läste nyss artikeln. LT hade också skrivit om Piratpartiet idag.

Nice4You
2006-01-06, 21:22
Detta är ju en lättnad att någon tar tag i dagens, "storebror ser dig" samhälle..

Länge leve Piratpartiet, jag kommer att rösta , om det kommer in i rikstan...

Men hoppas på ett friare liv på internet, inte nån övervakare som kollar allt man gör.. :-(

Jag kommer iaf att fortsätta som jag alltid har gjort, och f..n den som inkränker på

min personliga (intregritet)* , jag vill leva fritt på nätet...

* Kan vara felstavat.. :-)

Nice4You
2006-01-06, 21:48
Men snälla är det bara jag som e irriterad på dagens samhälle??

Skriv o tyck vad ni tänker...

Småless Norrlänning...

Anders Elofsson
2006-04-13, 14:51
Östersund <3 :w00t:

PerAmpére
2006-04-24, 20:23
Hej alla glada Jämt-Pirater,

Har nu tagit mig i kragen å blivit medlem efter ha följt partiets utveckling på hemsidan under ett tag.

Om det inte vore för att jag för närvarande bor & jobbar i Norge samt att jag börjar nytt jobb i Jämtland efter semestern så skulle jag gärna kastat mig in i lite 'partiarbete'.

Eftersom det verkar vara Richie som håller vår krets igång för närvarande så vänder jkag mig till dig i första hand: Jag kan hjälpa till så gott det går från och med efter semestern.
Hör av dig om det är nåt jag kan göra redan nu utan att vara på plats.

Saknar funktionen 'Tipsa en vän' på hemsidan, eller finns det en sån som jag inte hittat?
Man har ju ett antal kamrater med samma intresse och värderingar så att säja....

Ha en skön sommar om inte annat.