handdator

Visa fullständig version : Praktiskt info efterlyses

agnesson
2009-09-14, 19:23
Okej, ärligt talat så börjar det här suga. I Skype får vi inga svar så jag testar här. Jag vill ha mer information om mötet. Var ska hålla mötet? Var ska vi sova? Ligger det så långt utanför att vi behöver åka spårvagn? Kan vi mötas på stationen och gå i grupp?

Stefan Flod
2009-09-14, 20:37
Sandra som är länken mellan göteborgspiraterna och FS befinner sig på en plats som inte har internet. Hon kommer hem imorgon så då ska hon posta all praktiskt info. :)

Terobi
2009-09-15, 12:35
Okej. Såhär är det. Jag bor och lever i ett hus utan internet, min enda livlina är det mobila bredbandet med begränsad hastighet som tar mig tillbaka på 90-talet. Så att finnas överallt samtidigt går inte, och jag har dykt upp på skype ett par gånger och försökt läsa backloggen (eftersom det laggar så fruktansvärt får jag inte all backlogg utan endast vissa bitar). Jag har sagt både på skypen och på forumet att jag är ansvarig för detta, och du har mitt telefonnummer. Om du nu är så stressad över att du inte vet saker som du faktiskt inte behöver veta förrens på fredag, så kan du alltid (försöka) ringa mig.. Men mest lämpligt är det med sms eftersom tele2 suger mer än allt annat här uppe.

Men som sagt.. Det kommer mer info senare idag.

Stefan Flod
2009-09-15, 15:27
Info behöver komma upp idag. Det är resorna som behöver bokas. FS bor över hela landet å man måste ha en bra framförhållning när det gäller SJ eller flyg.

Terobi
2009-09-15, 19:53
Jag har alltid trott att kl 18 på fredag va standard?

kl 18 på fredag och kl 17 på söndag iaf. Jag går efter den mötesmall som du skickade till mig Stefan.

Stefan Flod
2009-09-15, 21:51
Terobi (2009-Sep-15)Jag har alltid trott att kl 18 på fredag va standard?

kl 18 på fredag och kl 17 på söndag iaf. Jag går efter den mötesmall som du skickade till mig Stefan.

Det verkar ha blivit praxis.

Schemat finns nu här: http://forum.piratpartiet.se/Topic172113-493-1.aspx#bm172601