handdator

Visa fullständig version : Förlänga medlemskapet

Greyman
2009-10-29, 11:32
Jag vill ha möjlighet att genom min konto-hantering ha både möjlighet att förlänga mitt medlemskap med ett år (från förläningen, inte från när det annars skulle gått ut), utan att behöva vänta på att det ska gå ut). En möjlighet till att gå ur borde också finnas.

dansve
2009-10-29, 14:19
Greyman (2009-Oct-29)Jag vill ha möjlighet att genom min konto-hantering ha både möjlighet att förlänga mitt medlemskap med ett år (från förläningen, inte från när det annars skulle gått ut), utan att behöva vänta på att det ska gå ut). En möjlighet till att gå ur borde också finnas.

Detta är en fråga som gäller Pirateweb eftersom det systemet hanterar våra medlemskap. Lägg gärna en s.k. ticket till våra utvecklare på http://utv.piratpartiet.se

Daniel Nyström
2009-10-29, 21:15
Det kan mycket väl komma att tillhöra Tortuga. PirateWeb lutar mer åt att bli en backend åt Tortuga, så låt idén ligga kvar här.

dansve
2009-10-29, 21:22
Daniel Nyström (2009-Oct-29)Det kan mycket väl komma att tillhöra Tortuga. PirateWeb lutar mer åt att bli en backend åt Tortuga, så låt idén ligga kvar här.

Aha, du tänker så... ;)

PP-black sheep
2010-02-07, 12:18
Krav accepterat, Medlemskonto

Det skall vara möjligt för medlem att ändra sina medlemsuppgifter "mitt konto" i PW