handdator

Visa fullständig version : Är i Sundsvall 4-5 Dec (och kanske 6 Dec)

Magnus Jacobsson
2009-11-23, 10:27
Halloj!

Finns det några pirater som vill umgås och snacka lite från någon gång runt midnatt Fredag-Lördag till Lördag dag alt. Söndag dag om jag hittar nånstans att sova plus att barnomsorg löser sig? Natten mellan Fredag och Lördag så har jag rum på Grand Hotel.

Nån som har förslag på vad man kan göra "där nere" eller har en sovplats till övers från Lördag-Söndag?

Mattias Swing
2009-11-24, 18:57
Magnus Jacobsson (2009-Nov-23)Halloj!
Finns det några pirater som vill umgås och snacka lite från någon gång runt midnatt Fredag-Lördag till Lördag dag alt. Söndag dag om jag hittar nånstans att sova plus att barnomsorg löser sig? Natten mellan Fredag och Lördag så har jag rum på Grand Hotel.
Nån som har förslag på vad man kan göra "där nere" eller har en sovplats till övers från Lördag-Söndag?

Det borde väl inte vara omöjligt att ordna tycker jag. Maila mig på mattias.swing(duvetvilketteckensomskainhär)piratpartiet.se så bestämmer vi någonting. (Jag ogillar att göra upp personliga planer där vem som helst kan läsa dem...)

Daniel Nyström
2009-11-24, 19:06
Jag är på 50årskalas på lördagkvällen, och förmiddagen går åt att åka från Sthlm till Svall. Söndagen är jag i Ånge igen. Ser tyvärr ingen glipa att komma ifrån, annars hade det varit givet!

Magnus Jacobsson
2009-11-30, 13:11
Det blir tyvärr bara Fre kväll (sent) - Lör lunch.

Magnus Jacobsson
2009-12-05, 10:57
Tack för en jättetrevlig kväll. Jag är hes idag p.g.a. allt snackande igår... :D