handdator

Visa fullständig version : Idol

!Xabbu
2006-05-11, 18:04
Visste inte exakt vart tråden skulle läggas in men tänkte att den inte gjorde skada här.

Kom på en freakad ide, att pallra sig iväg till en Idol audition fullt iklädd piratpartietkläder och sjunga någon vacker låt. Vet inte vilken låt, några tips? Eller kanske ska vara något nyskrivet ;)

Är inte helt säker på att det blir av men jag kanske väcker tankar hos någon annan där ute :) Om det händer så kommer väll inte det komma med på TV, men ändå folk på plats kommer se det.

Varför inte göra så att så många som möjligt gör samma sak, samma låt, liknande kläder, rubbet. Vi ser till att ha folk på varje audition. :cool:

Bara en liten galen tanke i min hjärna :hehe:

Edit: Ajdå märkte att det var lite sent ute.. håller inte koll på sånt här men fick reda på att det bara var Stockholms som inte var avklarad än och den är på Lördag

Holi
2006-05-12, 15:49
Kul ide om nått :)

Connie Quist
2006-05-13, 08:59
Någon som vill springa dit lite snabbt? :D

Rheo
2006-05-29, 22:33
Kul idé, fast jag tvekar på att någon här vill sjunga i TV och dessutom resa hela vägen till närmaste audition. Säsongerna av Idol börjar mer ofta än bussarna går i Dalarna, så det lär inte dröja innan nästa. Passa på!