handdator

Visa fullständig version : Nu börjar vi aktivera oss på riktigt

Anders Forsman
2006-05-11, 22:05
Vi har nu en kommande aktivitet på gång.....bowling 5:e juni, men innan dess?

Nu på lördag 13:3 maj , så tänkte jag vara lite på g, början blir att sätta flygblad på varenda j***'a bil på OBS! och Hälla, om tid och lust finns, så tar jag också varenda minuten och annan bankomat med dekaler. Hakar du på? Ingen anmälan behövs -dyk bara upp på OBS! Coop utanför systemet 11.00. Någon som vill ha skjuts - ring isf 0736578360.

Nu kör vi! Jag fixar flygblad!

Anders Forsman
2006-05-13, 13:37
2 är bättre än en, jag och Magnus lappade bilar, klistrade dekaler på Coop,Elgiganten och de bägge större sytembolagen fick påhälsning. Konstaterade att vi mötte ett par som inte ville bli informerade, men 99% är faktiskt positiva och det var en del kul konversationer. Ett gäng hoppade på mig utanför systembolaget på hälla, när jag klistrade en dekal på väg ut. "Harru fler sånna där?" hörde jag i ryggen och tre killar blev lyckliga att få en liten bunt dekaler ;) Facit ca 2 timmar och man fick otroligt mycket gjort och dessutom var det kul som attan :D

Nästa grej blir att lappa ner ICA Maxis öppnande på Erikslund - det kommer att bli kul det med, så var med då.

Magnus Adrian
2006-05-15, 08:11
Ja, det gick jäkligt fort när vi väl kom igång.

Vi insåg också att optimalt borde vara 3 personer per pappersbunt. 1 som delar ut och 2 som sätter fast på vindrutan.

Som sagt så ligger öppnandet av Maxi på Erikslund som nästa måltavla. Vi behöver vara där sent på tisdag kväll eller tidigt som attans på onsdag morgon.

Själv föreslår jag sent på tisdag... Fler förslag?

Mvh

Adrian

Anders Forsman
2006-05-15, 09:54
Jepp sent tisdag, men då blir det ju inte att lappa bilar ;) Klisterdekaler, men det börjar tryta, så ni som har kvar "dela med er" vi måste ha dekaler till tisdagen + att vi affisherar lite...

Någon som har möjlighet att stå och dela ut flygblad under dagen?

Annars får man väl ta en sväng efter jobbet - nån som hakar på?

sandos
2006-05-15, 10:26
Jag har 13 st klisterlappar kvar, samt 8 spegelvända.

Magnus Adrian
2006-05-15, 10:47
Jag försöker givetvis att komma ut på onsdag efter jobbet och lappa bilar.

Har en del dekaler kvar men vad vi behöver är juh affischer/plakat för att sätta upp och synas.

/Adrian

Anders Forsman
2006-05-16, 23:32
För info så la vi det på is - en historia för sig, men jag tror själv att det hade varit olyckligt om vi hade fått negativ respons, vilket vi troligtvist hade fått. Maxi har alltid mycket folk, så vi kör på att lappa stan, lite lagom. Vi har en del "objekt" på G och om någon känner för "att här skulle det ju sitta en affish,dekal" , men inte ha tillgång till detta med skrivare m.m. - hojta till, så skickas det!

En bra grej är nog att jobba minst 2, för att få lite kul på vägen ;)