handdator

Visa fullständig version : Lanparties?

Load
2006-05-23, 18:51
Att ragga röster på dem stora lanpartiesarna som äger rum inom snar framtid? En fet piratbanner skulle locka till rätt många blickar. Har ni någon man på Krangparty t.ex? Norrlands största och ett av de mest populära i sverige? Äger rum 25 - 28 maj.

Dumt att slänga bort sånna chanser (om ni nu gjort det det vill säga). Inte sett något om det åtminstone.

Nicklas W Bjurman
2006-05-23, 19:05
Japp, det är väldigt synd om ett sådant tillfälle gås miste om. Vilka ska till krangparty och dreamhack?

Börja sy lite banér så att ni kan sätta upp dom på alla mäjliga ställen, alla kan hjälpa till vare sig det bara är en liten eller stor sak så är det kanske någon som ser det.

Load
2006-05-26, 00:02
Nä... Inte en pirat i sikte bland de 1500 som finns här. Vad tråkigt... Tror personligen att ni skulle ha värvat många, många fler här på några timmar än ni gör på en månad genom att kommentera på idg.se

Tänk på vart målgruppen finns!

kalleanka
2006-05-26, 10:46
Jag ska till dreamhack och är villig att ställa upp på någon form av PR-kupp där, måste vara minst ett par andra pirater som ska dit!

Freeman
2006-05-26, 12:50
Vi har ett gäng piratpartister som besöker Birdie 06 nu i helgen.

Läs mer i Uppsalas valkrets forum

Henrik Lindberg
2006-05-26, 20:25
Detta är högaktuellt eftersom detta är människor på "vår arena".Ju snabbare vi kan nå ut till medlemmar som kan vara på Dreamhack etcetera desto bättre! Är det någon som känner sig manad så föreslår jag att börja organisera med en gång. En sticky på tråden kanske är aktuellt?

Per Andersson
2006-05-29, 12:37
Ni kan läsa om mitt besök till krangpartyt i posten som ligger i Västernorrlands valkrets.

nibor
2006-06-01, 21:01
<DIV>Jag ska till dreamhack summer ochställer gärnaupp på lite skoj där!</DIV><DIV>tjonka iväg ett mail till migni som ska tilldh!</DIV><DIV></DIV><DIV>Peter</DIV><DIV></DIV>