handdator

Visa fullständig version : piratpartibild

Paused
2006-05-24, 18:49
Tja, jag visste inte var jag skulle posta denna tråden..

Vad tycks ? Är det inte ett bra "plakat" ?

Henrik Lindberg
2006-05-24, 20:27
Paused (2006-May-24)Tja, jag visste inte var jag skulle posta denna tråden..
Vad tycks ? Är det inte ett bra "plakat" ?

Ser ut som ett flygblad för en rockkoncert. :D

Om jag ska försöka vara lite seriös och ge lite synpunkter. Gillar inte flammorna riktigt. Tycker de sticker ut lite för mycket och säger ganska lite. När det gäller själva texten så tror jag mycket på korta, tydliga buskap. Istället för att försöka sälja ett budskap med mycket text kan man sälja flera med snabbare, vassare, kortare upplägg.

Det kan hända att jag har helt fel. Men där har du mitt perspektiv. Tycker det är jättebra att du testar på vad som kan se bra ut dock. Kom gärna med fler!

laws of tradition
2006-05-24, 23:46
Det står ingenstans att det var i USA männen dömdes. Det är väldigt missledande.

agnesson
2006-05-25, 11:01
Rikard Grankvist (2006-May-24)Det står ingenstans att det var i USA männen dömdes. Det är väldigt missledande.

Läsaren kommer förstå att det gäller i USA. Men då följer också "Äh. Det var ju i USA, kommer aldrig hända i Sverige".

SM5POR
2006-05-25, 13:58
agnesson (2006-May-25)Rikard Grankvist (2006-May-24)Det står ingenstans att det var i USA männen dömdes. Det är väldigt missledande.Läsaren kommer förstå att det gäller i USA.

Det är värre; då får läsaren intrycket att affischen försöker vilseleda.

Kvällstidningarnas löpsedlar brukar vara formulerade på samma sätt, och det inger inte förtroende för tidningen, även om det kan sälja lösnummer.

Paused
2006-05-26, 04:36
what ?! nu hänger jag inte med..

henrik, din åsikt fattade jag. tyckte bara det var snyggt med elden :D

vad ska man skriva som är kort och bra ?

Andreas Käiväräinen
2006-05-26, 12:27
Är detta ett rättvist straff? Vill du ändra på det?

Gå med och rösta på Piratpartiet i valet!

Hur ska man kunna ändra lagarna i USA genom att rösta i ett svenskt val???