handdator

Visa fullständig version : Möte juni 2006

Mats Eriksson
2006-05-29, 17:19
Hej alla

Vi skulle behöva ha ett nytt möte för att diskutera igenom ett par saker och för att gadda ihop oss. Jag föreslår 7 juni, tidig kväll. Hur låter det?

Nicklas W Bjurman
2006-05-29, 19:18
oohhh... 7 Juni är nog inte så bra för mig då jag kommer vara borta den dagen i Uppsala och sedan antagligen i Stockholm så det blir hela dagen för min del. Sedan är ju problemet var vi ska vara också?

Men jag instämmer, det behövs ett möte för att diskutera:

Hur vi ska lägga upp vårt kampanjande,

Var vi ska vara på för evenemang som vi vet och vilka som kommer att vara där,

Vad vi ska göra på dessa evenemang

Vad, när och vilka vi ska ha generella icke evenemangs knutna kampanjanden.

Sedan finns det också att prata om hur vi ska göra med Valsedlar ute i alla distrikt. Vi är på tok för några personer som är mycket aktiva uppfattar jag det som för att få ihop ett stabilt val där våra valsedlar finns ute på lokalerna. Någon måste åka ut med valsedlar, passa lokalerna så att det finns tillgång till valsedlar samt vad jag vet sedan val i det förflutna finns det illvilliga personer som slänger små partiers valsedlar för att minska konkurensen. Ett stort problem som måste tas seriöst och därför måste man resa runt mellan vallokalerna eller ha en person vid varje vallokal hela tiden.

esse
2006-05-30, 09:53
Och jag kommer också vara bortrest, tyvärr.

Mats Eriksson
2006-05-30, 09:58
Jaha grabbar, lägg ett nytt förslag. Jag säger nej tack till den sjätte dock. Åttonde?

dragontrumpetare
2006-05-30, 22:25
Den 8:de funkat för mig....

Niklas Pedersen
2006-05-31, 19:43
Jag flyttar hem till Borlänge (från Västerås) den 9:e juni, och hade tänkt engagera mig lite i piratpartiet mellan skiften på ICAs lager. Så om ni kan lägga mötet på lördagen den 10:e juni istället skulle jag uppskatta det.

Men jag antar att det blir fler möten, så det är inte större fara om ni inte kan/vill flytta det :)

Nicklas W Bjurman
2006-05-31, 20:33
Ja lördag är en bra dag skulle jag tro, då är ju folk lediga också... Jag kan 8,9 eller 10...

dragontrumpetare
2006-05-31, 22:57
För mig funkar inte den 10 juni. Är ute å spelar då. B la med Arméns Musikkår och andra kårer för en Tattoo på Dalhalla. Ett genrep. Sedan blir det svårt. Är på semester i Blekinge hela sommaren. Så onsdag den 7, torsdagen 8 funkar för mig.

Mats Eriksson
2006-06-01, 21:52
I och med det inträffade måste vi ha mötet väldigt mycket snarare. Jag kan i helgen. Kan ni? Lördag kl 12 i Borlänge?

Nicklas W Bjurman
2006-06-01, 22:29
Jodå det ska nog gå bra, var ska vi vara då?

dragontrumpetare
2006-06-02, 00:45
Återiugen problem... Gör högvakten i stockholm nämda lördag. Men vi säger så här. Ni gör mötet, skickar mig något form av protokoll, eller kanske till och med skicka något meddelande till min mail: dragontrumpetare@3mail.se så kanske jag kan komma med på ett hörn iallafall. Jag kan ju inte vara en bromskloss för en uppstart av rörelsen p g a mina åtagande. I sig skulle det gå bra lördagen den 17 juni. Men håller med om att det är nu som vi måste synas. Så, det är bara å säga till vad ni bestämmer. Om affischer skall ut, så fråga om min adress så hjälper jag till. Ja, ni förstår nog.

Dalapirat
2006-06-02, 01:06
Mats Eriksson (2006-Jun-01)I och med det inträffade måste vi ha mötet väldigt mycket snarare. Jag kan i helgen. Kan ni? Lördag kl 12 i Borlänge?

Det skulle vara vara väldigt intressant och kul att haka på ett möte iom att man är helt färsk medlem, tyvärr jobbar jag skift i helgen och slutar 13:30 på lördag men om det blir nått protokoll skriver läser jag gärna detta.

Nicklas W Bjurman
2006-06-03, 10:24
Tja vi har ingenstand att vara ännu vad jag vet. Dessutom är det demostration! Ska vi flyttar upp mötet lite?

Mats Eriksson
2006-06-03, 10:39
Ja vi får kanske göra det. Jag har varit i Sthlm ett par dagar och har inte hunnit "rycka tag" i nya medlemmar.