handdator

Visa fullständig version : Ang: Vecko-mailet

Venaja
2006-06-01, 20:55
Tjena!

Varje gång jag läser mitt vecko-mail tänker jag på alla som inte får läsa denna intressanta information.

Jag menar, vi som får brevet är ju redan medlemmar och har fattat hur jävla viktigt detta är

(menar inte för den sakens skull att vi inte vill läsa detta, det vill vi defenitivt!).

De fina exempel som Rick skriver på vad som händer runt om i världen (främst usa) och vad våran ärkeidiot bodström har för nya förslag om hur vi ska minimalisera integritet och allt vad det heter. De exemplen borde synas på stan. som små citat lite här och var. så kanske människor öppnar ögonen för verkligheten och ansluter till det enda riktiga moståndsorgan som finns: Piratpartiet.

Jag tror inte ens att folk vet att inget annat parti bryr sig det minsta. Jag tror heller inte att många vet vart sverige är påväg i dessa frågor. För sådana saker bryr sig inte Regeringen om att tala om för folket.

En sista sak också. Jag bor i Göteborg och har inte sett en enda annons för vårat parti på stan. Är det bara jag som är blind eller syns vi? Göteborg är för stort för att inte annonsera i.

Tack för mig och kul att sidan är uppe igen.