handdator

Visa fullständig version : Valsedlar : Södra Skåne

Dennis
2006-06-01, 23:02
Vart kan man hämta sådana i de skånska distrikten ?

jag har iallafall en del vänner som vill rösta på oss

Magnus Adrian
2006-06-02, 08:23
Hej.

Dessa kommer i första hand att hamna i Västerås för vidare distrubition ner till Södra Skåne.

Jag föreslår att du kikar i Södra Skånes forum och ställer frågan där om vart valsedlarna kommer att hamna.

Tror att det kommer finnas möjlighet att få valsedlar direkt när de väl har kommit ner till resp. mottagare.

Mvh

Adrian

Dennis
2006-06-02, 14:03
suveränt . smyger genast mot södra skånes forum då . fick även dagens mail ang möte på gräddhyllan.

BTW . Varför står jag som non partie member . verkar underligt , eller databaserna är inte sammankopplade ??

Holi
2006-06-02, 15:29
Du måste koppla samman dem på egen hand... Va nån länk jag pillade på som gjorde det åt mig å ja jag utgår ifrån att det är pga att kontona inte e länkade för tillfället (antagligen till stor del för att (ännu en teori nu) det inte gjorts några vanliga användarkonton eller liknande.. dvs alla skulle ha större rättigheter att ändra materialet på hemsidan än vi kanske vill för tillfället)

Dennis
2006-06-02, 16:26
fullt förståligt . jag hade personligen inte velat ha en massa folk med udda rättigheter på min sida bara för att de har det i forumet =)

Du måste koppla samman dem på egen hand... Va nån länk jag pillade på som gjorde det åt mig å ja jag utgår ifrån att det är pga att kontona inte e länkade för tillfället

tar tacksamt emot information om hur man ändrar så att jag står som medlem och inte som "inte medlem "

Dennis
2006-06-02, 16:56
tar tacksamt emot information om hur man ändrar så att jag står som medlem och inte som "inte medlem "

Lite töntigt att quota sig själv men all info finns redan i forumet under

Övrigt / teknisk support / member group - inte partimedlem