handdator

Visa fullständig version : Snart 4000!!!

Anders Löfgren
2006-06-02, 10:27
Vet ej var denna posten bör läggas, men under medlemshantering känns som en bra idé:D

När jag tittar på förstasidan just nu, 11.19, den 2/6 har vi 3926 medlemmar. Vi har alltså snart dubblat antalet medlemmar på mindre än 2 dygn. Det är fenomenalt! <U>Men</U>, en viktig sak. Vi måste alla göra vårt bästa att se till att de väljer att fortsätta vara medlemmar, går ut och raggar flera medlemmar och verkligen röstar i september...därav postning i denna tråd.

Hur gör vi lämpligen för att välkomna alla dessa nya medlemmar och knyta dem ännu starkare till oss?
Jag vet att de flesta valkretsledare skickar ut ett välkomstmail till sina nya medlemmar, liksom att Rick gör det, men borde vi inte göra något mer? Skicka ut en kort sammanfattning av vad vi står för t ex Principer 3.0? Jag vet inte, men jag tror att många av våra nya medlemmar kommit in utan att egentligen veta så väldigt väl var vi står utöver fildelningsfrågan och det är nog viktigt att vi informerar ganska snabbt så att våra nya medlemmar kan hjälpa till att skapa ännu fler medlemmar. Jag undviker själv gå i debatt i vissa lägen då jag känner att jag inte har tillräckligt på fötterna och jag har ändå läst in mig rätt ordentligt. Men det finns en del jag inte förstår till 100 % och jag har definitivt inte lärt mig argumenten tillräckligt bra för att kunna sitta och ta diskussioner med vem som helst, när som helst.

Idéer, förslag?

/Anders Löfgren