handdator

Visa fullständig version : Kanske den snyggaste renderingen någonsin...

Bananiel
2006-06-03, 15:17
Ta en titt på denna och njut :).

http://www.deviantart.com/view/21000660/

Holi
2006-06-03, 15:52
Ligger den under för Copyright? Gillade den skarpt å jag tror inte jag är ensam om det å förhoppningsvis finns det nån av dem som kan göra lite snygga posters etc kanske av dedn som kan nyttjas i propaganda för partiet (dvs om vi har tillåtelse till det)

PublicServer
2006-06-03, 17:13
Det är väl bara att fråga han som har gjort den om ni får använda den?

Holi
2006-06-03, 17:18
Ifall vi kommer använda den så vill vi även nyttja den som allt annat på våran sida "No Copyright 2006" å det är tveksamt ifall upphovsmannen är av samma intresse.. Kan även tilläggas att det finns en upphovsmann innan som detta verket e baserat på

Bananiel
2006-06-03, 18:23
Jo, den är copyrightad. Men med tanke på renderingens natur och att det är 'for the greater good' så kan han säkert gå med att släppa den till oss, vad vet jag?. Jag menar, han är ju uppenbarligen inte främmande för fildelning :P.

Holi
2006-06-03, 18:37
Sant sant men som sagt vi behöver fortfarande tillåtelse :)

johaswe
2006-06-05, 19:04
Jag har "beställt" en pirat av concept designern i mitt spelprojekt.. hon hade lite tentor just nu men inom en till två veckor får jag en snygg pirat med piratloggan på.. givetvis förklarade jag grundligt att på denna bild skulle råda - no copyright 2006 -

Hon fick av mig möjligheten att skriva vad hon ville på bilden istället.. ett namn, en webadress vad som.. kommer givetvis att posta den lille piraten så fort jag får den :w00t:

bra va :D

Kaizer Pierre
2006-06-05, 22:03
johaswe (2006-Jun-05)Jag har "beställt" en pirat av concept designern i mitt spelprojekt.. hon hade lite tentor just nu men inom en till två veckor får jag en snygg pirat med piratloggan på.. givetvis förklarade jag grundligt att på denna bild skulle råda - no copyright 2006 -

Hon fick av mig möjligheten att skriva vad hon ville på bilden istället.. ett namn, en webadress vad som.. kommer givetvis att posta den lille piraten så fort jag får den :w00t:

bra va :D

Låter alldeles utmärkt samt perfekt ;) ser fram emot visningen :cool: