handdator

Visa fullständig version : Något bra och billigt tryckeri?

xpndr
2006-06-03, 22:11
Jag delar gärna ut flygblad och sådär bland kompisar o så men är det något som vet något bra och billigt tryckeri där dom oxå kan hjälpa till med att klippa pappret?

mvh

/xpndr

p.s. var på demonstrationen, den va bra...synd bara att flyguppvisningen störde lite d.s.

longman
2006-06-04, 11:38
Jag har en något oortodox idé.. :P

Jag och min flikka har ett framkallningsabbonemang för digitalkort som vi inte utnyttjat på 100 år, vi har väl en 3-400 bilder att framkalla gratis där, det är inte en chans att vi använder det själva... Om jag får material så kan jag se om vi får trycka ut piratflyers istället. Det har gått bra med vanliga photoshopbilder innan så...

Det är ju ingen permanent lösning, men det är alltid något.

xpndr
2006-06-05, 12:52
Hejs

Det jag hade velat trycka upp o dela ut är en fliers jag hittade här på forumet (bifogade filen). och det blir ju bättre om man låter ett tryckeri trycka upp o klippa till papprena än om man skriver ut det på sin egen laserskrivare

tobias
2006-06-07, 01:43
Ungefär hur många vill du ha?

xpndr
2006-06-07, 20:16
Hej

Jag hade typ tänkt dela ut det bland kompisar o kanske sätta det under torkarbladen på lite bildar (om man får det) så kan du ordna det på något bra och billigt sätt så vore det toppen.

Hade väl tänkt 500 ark, varje ark inehåller ju 12 st så det blir en del.

Får man vara nyfiken och fråga vart du har möjlighet att trycka upp det?

adios

/xpndr

tobias
2006-06-09, 14:04
Jag känner ett par olika tryckerier, ska kolla runt lite och se vilka priser jag kan ordna.

Balder Lingegård
2006-06-09, 14:33
Ang. torkarblad o.s.v.

Jag tror att det viktigaste för Piratpartiet just nu är att framstå som ett seriöst alternativ i riksdagsvalet. Risken med olaglig affischering är att folk bara blir förbannade och ser oss som ligister. Därför uppmanar jag starkt till att hålla oss till laglig affischering åtminstonde där det går (Göteborg är ett väldigt bra exempel på där det går eftersom det faktiskt finns offentliga affischeringsställen).

MVH
Balder Lingegård

eDiKa
2006-06-10, 18:20
Jag har det perfekta tryckeriet. Tar personligen kontakt med Bo om detta.

Edika

xpndr
2006-06-10, 19:31
Balder Lingegård (2006-Jun-09)Ang. torkarblad o.s.v.

Jag tror att det viktigaste för Piratpartiet just nu är att framstå som ett seriöst alternativ i riksdagsvalet. Risken med olaglig affischering är att folk bara blir förbannade och ser oss som ligister. Därför uppmanar jag starkt till att hålla oss till laglig affischering åtminstonde där det går (Göteborg är ett väldigt bra exempel på där det går eftersom det faktiskt finns offentliga affischeringsställen).

MVH

Balder Lingegård

om du tänker på domhär tavlorna av trä som står uppstälda bl.a. på järntorget så är det väl mest till för musikafficher och sådant.