handdator

Visa fullständig version : Pirate

Duke
2006-06-04, 18:57
hopps ni kommer att gå hårt mot antipiratbyrån i och med valet i höst att dom ska förbjudas för deras förföljelse och hets mot folkgrupp = vi svenska folket.

Henrik Pontén och hans lakejer ska inte få härja och leka polis som dom vill ostraffat.

någon riktig myndigenhet borde för länge sedan förbjudet dom innan allt gick över styr som det har gjort nu tex

mvh..en stolt fildelare

Hollywood Vs Piratebay

0-1

Fana
2006-06-04, 19:23
Vi är ju inte så mycket för att förbjuda folk från att yttra sig dock :) SJälvfallet ska APB få tala om vad dem vill lika mycket som vi, fast just med tonvikten på att tala - dem ska definitivt inte få använda skrämmseltaktik, olagliga register, olaglig övervakning eller utöva otilllbörlig kontrol och påverkan på svenska myndigheter.

Tänk på vad Voltaire sa: "jag kanske inte håller med dig om vad du säger, men jag ska med mitt liv försvara din rätt att säga det"

Duke
2006-06-04, 20:44
jo det har du rätt i jag var lite hård i orden att förbjudas

klart dom ska få tycka och tänka

men att dom inte ska få tro att dom har sån stor makt som dom tror dom har

fast igentligen inte har det:)

dom ska vet sin plats i vårat samhälle. att dom är vanliga svenssons utan bricka

sen ska dom inte få ta emot pengar från intresse organisationen inom film/spel branchen som han alltid säger H P att han företräder

låter lite mutor i mina öron:P skulle behövas en liten översyn där av åklagare/polis skulle inte skada lol