handdator

Visa fullständig version : Filmklipp, ljudklipp, bilder ...

ArneAnka
2006-06-04, 22:24
Gott folk, man som kvinna, äldre som ung, jag behöver er hjälp omgående!

- För närvarande sitter jag och redigerar en kort film på 10 minuter om dom senaste dagarnas händelse. Jag behöver otroligt mycket filmklipp, ljudklipp och bilder. Filmen lägger jag sedan ut på The Pirate Bay så klart så att ni alla kan ladda ner den.

Varför? Tja, varför inte, filmen bygger på mina personliga tankar och åsikter om detta, om det finns andra som tycker det är bra eller kanske får en tanka, låt så vara, men i grund och botten tror jag att en del utav er ser en del underhållningsvärde i det hela.

Okej, då kör vi!

MVH

Andreas Hyttsten

infinite_emma
2006-06-04, 22:54
Här en länksamling till en massa bilder (http://www2.piratpartiet.se/nyheter/demonstrationsbilder_fria_for_publicering) från demon i lördags. Kanske kan vara något?

Kegge
2006-06-05, 08:26
Ni har väl inte glömt bort den gamla godingen med D4rkn3ss? Postar en länk iallafall. Väldigt passande i dagens situation. http://www.apelsin.nu//classics/?url=piratehandbook

ArneAnka
2006-06-05, 09:56
Jag bockar och bugar, och mer, mer, meeeer vill jag ha.. =)

Holi
2006-06-05, 10:13
haha d4rkness grejjen va fin den :)

ArneAnka
2006-06-05, 11:21
Kort fråga till er alla forumiter.

Är det någon som har svartbälte i att granska fakta? Typ, som känner till lagar, kan kontra dom mot det som hänt och så vidare. OM du är en av dom och som dessutom lider av total mani att bara vilja skriva ner dom, gör det till mig. Nu vet jag att jag låter en smula lat, men förutom att jag gör detta, har jag ett hus, sambo, barn, arbete, gräsklippning och gud vet allt. Så, är du en vänlig person och vill avlasta mig lite, maila direkt till mig, adressen är:

we-are-many@hotmail.com

Gott, nu skall min grabb få mat!

//Andreas

Holi
2006-06-05, 13:08
Nope kan inte hävda att jag hör dit... Jag är bara en av dem där stollarna som ställer frågan varför väldigt ofta å dem gångerna jag inte får ett svar försöker resonera mig till ett svar som förhoppningsvis inte är för långt från verkligheten