handdator

Visa fullständig version : Har du övertygat någon att rösta på Piratpartiet idag?

Sven Petersson
2010-09-03, 09:59
Den rådande situationen är ytterst kritisk.

Om Piratpartiet uppnår 2,5 % i riksdagsvalet och därmed kvalificerar sig för statligt partistöd så kommer partiet att leva vidare, om inte så förvisas Piratpartiet till samma fotnot i historieböckerna som Junilistan.

Om vi alla varje dag, fram till söndagen den 19 september, övertygar en person att rösta på Piratpartiet så skulle vi kunna klara 2,5-gränsen.

Har du övertygat någon att rösta på Piratpartiet idag?

agnesson
2010-09-03, 11:27
Om Piratpartiet uppnår 2,5 % i riksdagsvalet och därmed kvalificerar sig för statligt partistöd så kommer partiet att leva vidare, om inte så förvisas Piratpartiet till samma fotnot i historieböckerna som Junilistan.

Jag håller inte alls med dig i frågan om vad som kommer hända med partiet efter valet om vi inte kommer in. Ung Pirat kommer få större bidrag än någonsin nästa år och jag tror att verksamheten inom förbundet kommer öka jämfört med i år, trots valår.

Edit: Mycket rolig och bra kampanj. Jag ska ha den som motto fram till valdagen.

Sven Petersson
2010-09-03, 11:46
Jag håller inte alls med dig i frågan om vad som kommer hända med partiet efter valet om vi inte kommer in. Ung Pirat kommer få större bidrag än någonsin nästa år och jag tror att verksamheten inom förbundet kommer öka jämfört med i år, trots valår.

Edit: Mycket rolig och bra kampanj. Jag ska ha den som motto fram till valdagen.

Bäste agnesson,

Har du övertygat någon att rösta på Piratpartiet idag?

agnesson
2010-09-03, 12:12
Bäste agnesson,
Har du övertygat någon att rösta på Piratpartiet idag?Dagen är fortfarande bara barnet :-)