handdator

Visa fullständig version : piratebay funkar ej?

Andreas Arvidsson
2006-06-05, 09:49
sedan TPB kom tillbaka igen så har jag inte kunnat ladda ner torrents?

hittar bara inte torrent filern, jag trodde den skulle vara upp och fungera igen? eller kanske bara var sidan som var uppe?

Ztripez
2006-06-05, 10:01
Trackern är uppe och fungerar. Men de torrenter som låg på de beslagtagna servrarna är tyvärr borta. Men allt som lagts upp efter tillslaget funger fint. Kan jag intyga själv faktiskt :D

Andreas Arvidsson
2006-06-05, 10:13
kan de inte ta bort de torrents som inte finns kvar då? störigt när man ser en fill som seedas av 300pers å så finns den inte kvar

tyckte jag hörde på tv att sidan är upp igen å alla data som fanns innan är tillbaka eller nåt sånt

Ztripez
2006-06-05, 10:15
Andreas Arvidsson (2006-Jun-05)kan de inte ta bort de torrents som inte finns kvar då? störigt när man ser en fill som seedas av 300pers å så finns den inte kvar

tyckte jag hörde på tv att sidan är upp igen å alla data som fanns innan är tillbaka eller nåt sånt

Det kan jag hålla med om.. eller läga in en markering på vad som är nytt och gammalt.

Man här mycket dumt på TV. Du får tänka på att Media inte har riktigt koll på vad skillanden är när en sida är uppe eller när en site är uppe...

Andreas Arvidsson
2006-06-05, 10:29
jo men får inte ha för höga krav på media känns det som