handdator

Visa fullständig version : 3.04 Tidsplanen för mötet

Andreas Bjärnemalm
2010-10-29, 17:31
Tidsplanen för mötet
2010-10-29 21:00

Mötet ska avgöra ifall det vill fastslå tidsplanen för mötet, så som den ser ut i kallelsen, eller ifall tidsplanen ska förändras.

Observera att detta är ett medlemsmöte och att endast de ärenden som finns med i kallelsens dagordning/tidsplan får behandlas på detta mötet. Det går alltså inte att lägga till punkter till dagordningen utan endast att ändra själva tidsplanen.

Förslag på tidsplan ska vara komplett. Det får alltså inte vara ändringsyrkanden på liggande förslag. I sådana fall måste du istället kopiera tidsplanen, göra ändringarna och sedan lägga det som ett enskilt förslag.

Stopptid för att dra tillbaka förslag är kl. 20.45. Efter den tidpunkten går det inte längre att dra tillbaka, eller jämka, ett förslag, däremot går det fortfarande att lyfta ett tidigare tillbakadraget, eller bortjämkat, förslag fram till klockan 21.00.

willenfort
2010-10-29, 18:12
Jag yrkar

att: den föreslagna tidsplanen skall fortsätta och gälla.
att: mötespresidiet får lov att göra mindre justeringar av tidsplanen om ordningsfrågor eller komplicerade voteringar kräver detta.

/Christoffer Willenfort

itmannen
2010-10-29, 18:18
Jag kopierar tidgare skribent.

Jag yrkar:
att: den föreslagna tidsplanen skall fortsätta och gälla.
att: mötespresidiet får lov att göra mindre justeringar av tidsplanen om ordningsfrågor eller komplicerade voteringar kräv

agnesson
2010-10-29, 20:20
Diskussionen är avslutad. Votering sker i http://vbulletin.piratpartiet.se/showthread.php?t=31022