handdator

Visa fullständig version : Integritet och Träsko-Politik Fråga

Postal2
2006-01-06, 07:55
grejen är att ett PP skulle inte få annat än vågmästar roll även om de skulle få 15% av rösterna då vi är en en fråge parti jag tycker det vore fel att sabotera Sverige men dock nödvändigt om vi inte får igenom våra krav Jag anser att om vi kommer in och inte får gehör så ska vi sabba för båda blocken vänster höger och för övriga vi ska förstöra och sabbotera så mycket det går

men partiets mål är redan uppnått enligt min mening och även för han som grundade det tror jag

-men om det går att stoppa vettefan och jag kommer rösta definitivt om jag får valsedel i Riksdag Kommun landsting och i EU om det går

men blanda inte in Höger - Vänster politik som biltullar och sånt

jag har citerat Anarkismens grundare och Liberalismens grundare och de mänskliga rättigheterna angående problematiken i ÄgandeRätten som tillsammans med Terroristbekämpningens överskottsinformation som nu får användas mot oss medborgare SÄPO och Militären Försvarets Radioanstalt ska kunna lämna ut information om dig till andra länder även ovesäntlig information du har kanske sagt på fyllan 1992 att man borde bomba Riksdagshuset vips nu är du registrerad som potentiell terrorist vilket jag blir med detta mejl oxo Bomb+Riksdagshus =träff på sökning alla mail alla inlägg alla samtal SMS mm

Vi har nått ut med vårt budskap och frågan har diskuterats i hela världen och Norge verkar ha hakat på oxo

bara PiratBay har fått så mycket possitiv bevakning det här partiet har fått ut åsikterna till världens befolkning som ser att vi är en maktfaktor på minst 800.000 potentiella väljare som de andra partierna måste absorbera från oss nu och något de andra etablerade som oetablerade partierna måste räkna med

Jag röstar på Sossarna eller Moderatena eller vad som helst om de bara skärper sig angående avlyssning

dvs inskränkning av enskillda personers rättigheter i kapitalets intressen kapitalet i

USA måste få en känga vi har det fortfarande rätt bra i Sverige jmf USA som har censur i TV pip hela tiden och pixels i debatter om krig o annat

VänsterPartiet och miljöpartiet och även Borgarna har hållt käften och blundat för det som händer jag vill inte att STASI idéer från USA förankrar sig här pga några få självmordsbombare i Israel och Irak och TwinTower 2001 massa idioter som USA och Israel har fått till martyrer av misstag men ändå

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1488&a=485135&previousRenderType=2 artikel avlysning DN Agrell gjorde 5januari ett bra Inlägg i DN posta gärna den när den kommer på Internet DN+5jan+Agrell borde räcka som sökord

om Försvarets Radioanstalt som ska lämna ut information om våra mail och torrents till andra länder även sånt som är hemligstämplad information