handdator

Visa fullständig version : Kan inte posta i kampanj mappen

Ken Rabelius
2006-06-07, 16:19
<DIV>Så om någon kunde vara så vänlig föra över denna map dit? :)</DIV><DIV></DIV><DIV>Om ni har åsikter, possitivt elleer negativt uttryck de gärna.</DIV><DIV></DIV><DIV>Detta är en ide till affish som skulle kunna locka även de som inte prioriterar fildelning.</DIV><DIV></DIV><DIV>https://www.piratpartiet.se/forum/Uploads/Images/1d715a32-e1fe-4bd3-9794-c9d1.JPG</DIV>

Ken Rabelius
2006-06-07, 17:37
<DIV>Skulle uppskatta lite kritik innan jag officiellt börjar klistra dessa runt surahammar. </DIV><DIV></DIV><DIV>är de för negativa?</DIV><DIV></DIV><DIV>är det nåt som borde läggas till/tas bort?</DIV><DIV></DIV><DIV>är loggan för stor?</DIV><DIV></DIV><DIV>personlöigen tycker jag om den (eftersom jag kommit på den) men lite yttre åsikter skulle inte skada.</DIV>

Faye
2006-06-07, 17:51
Ken Rabelius (2006-Jun-07)<DIV>Skulle uppskatta lite kritik innan jag officiellt börjar klistra dessa runt surahammar. </DIV><DIV></DIV><DIV>är de för negativa?</DIV><DIV></DIV><DIV>är det nåt som borde läggas till/tas bort?</DIV><DIV></DIV><DIV>är loggan för stor?</DIV><DIV></DIV><DIV>personlöigen tycker jag om den (eftersom jag kommit på den) men lite yttre åsikter skulle inte skada.</DIV>

Rätt bra, men de är kanske lite luddiga och lite.. tja. Paranioda? ;)

Faye
2006-06-07, 17:52
Det jag menade är att det är ju inte bara det partiet handlar om vilket folk kanske lätt kan tro.

Flebbo
2006-06-07, 17:53
Jag tyckte den var klockren! Bra jobbat!

Dosmas
2006-06-07, 17:55
Själv tycker jag att en affisch inte ska innehålla något negativt alls, så enligt min mening är den för negativ, men det är bara jag :)

Själv har jag följande förslag på texter på affischer:<ul>

"Privatliv"

"Integritet"

"Kultur!"

"Kunskap"

"Inget mer"

"Demokrati"

"Kultur för alla"

"Vem tjänar på patent?"

"Piratpartiet värnar om privatlivet"

"Din integritet -piratpartiet"

[/list]Alla dessa ska tryckas STORT på affischen, på vilken endast PPs logga samt "www.piratpartiet.se" finns skrivet ytterligare. Ett annat förslag är enbart PPs logga och web-adressen.

En sak dock: Detta har absolut INGET att göra med nyheter! Flytta tråden snarast..

Sverker
2006-06-07, 17:59
"Inget mer", låter inte det lite väl mycket undergång? :) Jag fick känslan av att världen gått under, men det är bara jag det :P

Dosmas
2006-06-07, 18:51
Sverker (2006-Jun-07)"Inget mer", låter inte det lite väl mycket undergång? :) Jag fick känslan av att världen gått under, men det är bara jag det :PJa, jag tänkte själv på det när jag skrev ner det, kan vara idé att skippa den just därför.. (Dock är inte syftet negativt på något sätt, men det fattar inte den som läser det)

Ken Rabelius
2006-06-07, 18:54
<DIV>Skulle denna formulering vara bättre?</DIV><DIV></DIV><DIV>och jag vet att detta inte är nyhet, men jag kan inte posta den avdelning det hör hemma :ermm:</DIV><DIV>Om man skriver....:</DIV><DIV>----------------------</DIV><DIV></DIV><DIV>Visste du att inom en snar framtid kan dina telefonsamtal, email och dina surfvanor kartläggas genom övervakning. Vad händer om detta register hamnar i fel händer, exempel vis genom en hacker?</DIV><DIV></DIV><DIV>Ett av piratparpartiets mål är att motverka denna typ av onödig övervakning.</DIV><DIV></DIV><DIV>Läs mer på www.piratpartiet.se (http://www.piratpartiet.se/)</DIV><DIV></DIV><DIV>(piratlogga)</DIV><DIV></DIV><DIV>--------------------------</DIV>