handdator

Visa fullständig version : Kurt varning

agnesson
2010-12-07, 21:40
(Ja, jag hånar dig eftersom du helt uppenbar inte begrep det du läste)

Yrkar att ge Kurt en varning i och med inlägget över. Det är tydligt att det rör sig om ett personangrepp som inte tillhör ett sunt debattklimat.

Röstlängd:
Agnesson
Johan mlg Karlsson
Martin Ekdahl

dansve
2010-12-08, 19:35
Ska jag kunna se detta?

Johan mlg Karlsson
2010-12-08, 20:40
Ska jag kunna se detta?
Ja. Det här kan ses som en logg över vilka varningar och avstängningar som har gjorts.

dansve
2010-12-08, 20:44
Kändes mer som en interndiskussion för forumgruppen än ett tillkännagivande av en varning. Vill ni diskutera offentligt är det ok men jag trodde att någon "fipplat" med min eller subforumets behörighet. ;)

Johan mlg Karlsson
2010-12-08, 20:46
Jo. Vi kanske bör fundera lite över hur vi formulerar sådanna här inlägg.

Vad som har hänt är iaf att Kurt sa det som står i citatet ovan. Sedan yrkade Nils på att han skulle varnas (enligt ovan) och dom personer som står i röstlängden har röstat ja. En varning har skickats via pm och sedan postades ett informationsinlägg här.

Kurt
2011-01-14, 19:01
Kul att personen ifråga informeras om att det startats en tråd i hans ära.

Observera att agnesson valde ut en parentes i ett av mina inlägg och inte ens vågade tala om vilken tråd det handlade om. Ingen kunde alltså veta vad saken handlade om - allt vi vet är att agnesson inte tycker om mig.

Men jag har tagit emot och accepterat varningen. Jag vet att ordet inte är fritt här.

Johan mlg Karlsson
2011-01-14, 19:08
Kul att personen ifråga informeras om att det startats en tråd i hans ära.

Du bör ha fått en pm om detta.

Observera att agnesson valde ut en parentes i ett av mina inlägg och inte ens vågade tala om vilken tråd det handlade om. Ingen kunde alltså veta vad saken handlade om - allt vi vet är att agnesson inte tycker om mig.

Att skriva saker som en parantes är ingen ursäkt för att få uttrycka sig hur som helst.
Du ser vilken tråd det handlar om genom att trycka på pilen bredvid ditt namn i citatet.

Men jag har tagit emot och accepterat varningen. Jag vet att ordet inte är fritt här.
Tack!

agnesson
2011-01-14, 21:28
Ett privat meddelande skickades till dig 2010-12-07, 21:42. Du kan läsa det på adressen https://forum.piratpartiet.se/private.php

itmannen
2011-01-15, 06:27
Nog tycker jag det delas ut varningar för bagateller egentligen.
Lite högt i tak måste vi väl ha. Och det Kurt skrev är en baggis enligt mig.
Men det är jag det :)

Johan mlg Karlsson
2011-01-15, 14:37
Lite högt i tak måste vi väl ha. Och det Kurt skrev är en baggis enligt mig.
Nej. Det här är delvis en arbetsplats, delvis en sida där vi kommunicerar med väljare.

Tänk dig att det skulle vara någon på en arbetsplats som stog och hånade dom andra. Det skulle knappast accepteras, eller?
Tänk sedan vidare, om det skulle vara någon i en valstuga som stog och kastade glåpord efter dom förbipasserande...

Bara för att det här är internet så betyder inte det att det är en fristad. ;)

IsakGerson
2011-01-15, 14:55
Nej. Det här är delvis en arbetsplats, delvis en sida där vi kommunicerar med väljare.

Tänk dig att det skulle vara någon på en arbetsplats som stog och hånade dom andra. Det skulle knappast accepteras, eller?
Tänk sedan vidare, om det skulle vara någon i en valstuga som stog och kastade glåpord efter dom förbipasserande...

+1

itmannen
2011-01-15, 14:59
Nä jag har aldrig menat att internet skulla vara en fristad.
Jag menar bara att lite grann måste man väl kunna tåla.
Men nog om detta från mig.