handdator

Visa fullständig version : Token varnad

agnesson
2010-12-10, 10:34
Jag bävar inför din mentala hälsa, läs lite böcker om mindfullness eller gå en kurs i mindfullness, du verkar behöva det. OBS! inte meningen att va nedlåtande, vissa människor har en läggning som gör att de blir helt sönderstressade av politik och jag får intrycket att du är en sådan person. Även jag själv kan ha problem med det och mindfullness har i alla fall hjälpt mig.

Tyvärr tommten så tror jag detta bara är en del av ditt problem. Efter många meningsutbyten med dig så betraktar jag dig som en person som inte är speciellt intelligent. Ber om ursäkt om du tar illa upp för det, men det är tyvärr så jag upplever dig och jag kan inte slösa mer tid på dig nu, du får faktiskt anstränga dig lite mer om du ska förtjäna min respekt och uppmärksamhet. Jag vet, du blir arg nu, det är naturligt, men det var inte syftet med min text, bara för att uttrycka mig på ditt eget språk.

Även om Token skriver att hans avsikt inte är att nedvärdera Harlekin33 eller tommten så är det exakt vad han gör i och med formuleringen i dessa två inlägg. Det är ett tydliga personangrepp som inte hör hemma i ett sunt debattklimat.

Yrkar på att ge Token en varning om att vi inte accepterar detta.

Beslutet måste accepteras av tre personer i forumgruppen. Tommten bör inte rösta då det direkt berör honom.

Röstlängd:
agnesson
morr
martin ekdahl
winston smith

Harlekin33
2010-12-11, 06:30
Njau!

Ibland ger jag faktiskt "gratisbiljett" till att andra ska trycka till mig...men visst tycker jag att det är det fult att ta tillfället i akt!

dansve
2010-12-11, 15:24
Njau!

Ibland ger jag faktiskt "gratisbiljett" till att andra ska trycka till mig...men visst tycker jag att det är det fult att ta tillfället i akt!

Ursäkta OT:

Grattis till post nr 250.000 :)

Token
2010-12-11, 17:20
Njau!

Som sagt i reglerna står det tydligt att det är den som blir utsatt för något som avgör om det är personangrepp och att det är upp till den personen att anmäla. I övrigt är det väldigt snällt att tipsa någon om mindfullness.

Agnesson vad är ditt problem jag har ju redan sagt att jag inte bryr mig om dig och dina varningar, fattar du trögt eller? Det här forumet förlorar bara på en tråkmåns som dig, men däremot blir forumet mycket roligare och mer spännande med mig. Du är ju bara avundsjuk för att du är så tråkig. Ärligt talat mer spänd och humorlös människa än dig får man ju leta efter.

Sätt på dig blöjan nu så att du inte kissar i sängen i natt din lilla griniga bebis.

dansve
2010-12-11, 17:26
Skulle du vara Piratpartiets framtid? Yeah, right...

Token
2010-12-11, 17:28
Skulle du vara Piratpartiets framtid? Yeah, right...
Ännu en grå liten stackare som sänker hela piratpartiet i graven. PP kom in i EU valet för att de hade ett färgstarkt namn och stöddiga anhängare via piratebay som hånade hela upphovsrättslobbyn. Men när människor får se hur små grå töntar som du sitter och är allmänt ljummet grå så kommer ni inte ens få 0,3% i nästa val.