handdator

Visa fullständig version : Token avstängd

Johan mlg Karlsson
2010-12-12, 17:50
Agnesson vad är ditt problem jag har ju redan sagt att jag inte bryr mig om dig och dina varningar, fattar du trögt eller? Det här forumet förlorar bara på en tråkmåns som dig, men däremot blir forumet mycket roligare och mer spännande med mig. Du är ju bara avundsjuk för att du är så tråkig. Ärligt talat mer spänd och humorlös människa än dig får man ju leta efter.

Sätt på dig blöjan nu så att du inte kissar i sängen i natt din lilla griniga bebis.

Token visar tydligt att han inte har för avsikt att följa forumgruppens varning och skärpa till sig.
Påhoppet på Agnesson är inte heller någonting vi tolererar och enbart i sig skäl nog för avstängning.

Avstängning tills vidare.

Röstländ:
winston
morr
mlg
drakeicn
JPAnderson

Blod-Svente
2010-12-16, 22:02
Token är för moderatorerna vad Julian Assange är för etablissemanget. Synd bara att ni inte inser detta.

itmannen
2010-12-17, 01:18
Det är sällan ens fel när två träter.

Sven Petersson
2010-12-17, 01:40
Om jag skrev på forumet vad jag tycker om moderatorernas moderering så skulle jag helt säkert också bli avstängd.

Harlekin33
2010-12-17, 01:46
Om jag skrev på forumet vad jag tycker om moderatorernas moderering så skulle jag helt säkert också bli avstängd.

Säkert, för alla tycker ju att just deras sett att moderera och se på saker är just det rätta!

Det kommer alltid finnas dom som opponerar sig eller känner sig oförättade i alla forum!

Varför?

Jo, för det finns inga perfekta människor eller perfekta moderatorer!

DrakeICN
2010-12-17, 02:51
Det är sällan ens fel när två träter.

Mod: "Gör inte X, du kommer bli bannad."
Användare: *Gör X*
Användare: *Blir bannad*

Vart gick användaren i detta fall fel? Hur kunde denne förhindrat en "tvåvägs" konflikt? Det är ett mysterium :alien:

Simon Strandman
2010-12-17, 10:07
Token är för moderatorerna vad Julian Assange är för etablissemanget. Synd bara att ni inte inser detta.

Har Token läckt loggar från det stängda moderatorforumet!?

agnesson
2010-12-17, 10:11

Sven, varför tror du det? Jag lägger flera timmar av min fritid på att hålla forumet igång och när jag ser sådana inlägg blir jag smått uppgiven. Jag och forumgruppen är inga personer som gör det här av personlig vinning, vi tycker om Piratpartiet och vill förbättra partiets förutsättningar för att få igenom dess politik.

DrakeICN
2010-12-17, 11:02
Har Token läckt loggar från det stängda moderatorforumet!?

Snacka om besvikelse om detta blev läckt. Folk bara förväntar sig värsta avslöjanderna... vilket antiklimax.

Blod-Svente
2010-12-20, 23:17
vi tycker om Piratpartiet och vill förbättra partiets förutsättningar för att få igenom dess politik.
Det tvivlar jag inte på. Och jag hänger här av ungefär samma skäl. Vilket jag tror gäller för dom flesta forumdeltagarna. Inklusive Token. Det kan vara värt att tänka på när man är oense i någon sakfråga.

belorn
2010-12-20, 23:50
Det tvivlar jag inte på. Och jag hänger här av ungefär samma skäl. Vilket jag tror gäller för dom flesta forumdeltagarna. Inklusive Token. Det kan vara värt att tänka på när man är oense i någon sakfråga.

Vist, men är detta enbart en generell kommentar, eller talar vi om någon specifik sakfråga som moderatorena och Token är oense i?

Johan mlg Karlsson
2010-12-21, 00:25
Ja, Token och modsen hade en liten beef här: https://forum.piratpartiet.se/showthread.php?t=31740