handdator

Visa fullständig version : DreamHack

nibor
2006-06-09, 16:36
<DIV>Nu kan den här tråden ha hamnat fel, det månde så vara med då får någon mod flytta den.</DIV><DIV></DIV><DIV>Till dreamhack kommer det 2 gånger om året 4-6k personer som bör lligga i vår intressegrupp. Där bör vi utan svårighet både kunna fiskaröster och få många nya engagerade medlemmar till partiet. de medlemmar som ska dit (för det bör ju vara åtminstone ett par)</DIV><DIV></DIV><DIV>På dreamhack kommer jag göra så mkt reklam för partiet som jag bara kan, med PPdekaler på min dator och skärm, kläder om pluringarna räcker och med att gå runt och visa att vi finns. Lokalt i jönköping finns det säkert några pirater som kan hjälpa till och någon som är duktiga på att tala kanske kan ta kontakt med dh crew och få lite scen-tid?</DIV><DIV>´</DIV><DIV>comments, replys.</DIV>

Holi
2006-06-09, 18:46
Är redan flertalet pirataktioner planerade där banderoller osv kommer finnas å ett stort antal representanter kommer närvara :) Jag personligen gillar inte DH å kommer lysa med min frånvaro men som jag skrev mycket har planerats å fortsätter planeras på olika håll i landet ta kontakt med dem där då dem kommer synas tydligt ifall du vill vara en del av det eller leta upp dem på forumet förhoppningsvis kommer nån kontakta dig ifall dem ser din post :) Har för mig att det funnits nån tråd där allt det nämdes i eller så var jag för trött för att förstå vad jag läste...

dbugger
2006-06-14, 00:40
Jag kommer närvara. Vad är det som är planerat? Något man kan hjälpa till med på plats?

Fnasse
2006-06-14, 01:05
Allt som behövs är väl en jättestor banderoll (jag menar nu alltså megamegastor) som täcker hela långsidan på lokalen: "Ingen förändrad upphovsrätt - Inget DreamHack 2007. Rösta Svart den 17 September. PiratPartiet".

Kanske inte 100% sant men det vore sannerligen tufft...

agnesson
2006-06-14, 09:51
Vad jag vet får vi inte besöka DH som politisk parti. Vi får däremot besöka DH som vanlig besökare.