handdator

Visa fullständig version : Direkt reklam

Ken Rabelius
2006-06-09, 18:40
<DIV>Fårde som är medlem/stöder partiet skriva ut typ affish liknande papper och ge folk via brevinkast och postlådor?</DIV><DIV>Ungefär som direktreklam, eller kan det bara vara skadligt för partiet?</DIV><DIV>Hadde tänkt göra det senare idag nämligen.</DIV>

Nicklas W Bjurman
2006-06-09, 20:22
Nee det är nog inte skadligt. Vanliga partier sysslar ju med sånt, varför inte vi? Gör det du. Bättre något och fel än ingenting som vår policy är med kampanjandet. Vilket format och kvalite man behöver kan man fråga sig. Det borde nog avvägas på hur många som man kan få rösterna av.

Se till att det inte blir för dyrt för dig personligen bara.

Ken Rabelius
2006-06-09, 20:33
<DIV>Vad bryr jag mig om pengar!:w00t:</DIV><DIV></DIV><DIV>....men allvarligt....</DIV><DIV></DIV><DIV>runte 50-75 papper blir det inte så dyrt, bara ett jäkla jobb åka ut med det! men men tror man någonting så......:P</DIV>

Ken Rabelius
2006-06-09, 20:42
Önska mig lycka till, ock håll koll på hur många medlemar ifrån Surahammar det blir, skulle va kul å se om det fick nån effekt.

Ken Rabelius
2006-06-09, 21:53
<DIV>Jag fick en släng av övertapperhet!</DIV><DIV></DIV><DIV>jobbigt arbete om man skulle försöka nå ut till alla ;)</DIV><DIV></DIV><DIV>iaf några lappar utplacerade, förhoppningsvis ska folk börja prata om det och ryktet sprider på det viset :)</DIV>

Ken Rabelius
2006-06-09, 22:23
Men iofs. om säg 4 pers gick ihop som bor samma stad.......skrev ut 100 kopior var och tog varsit område..........det blir 400 upplysta människor, som kanske åtminstone pratar om det med andra, eller i bästa fall själva blir intresserade.

sandos
2006-06-10, 00:09
Hade tänkt att försöka göra lite direktrelkam i mitt område, drygt 500 lgh. Har ingen aning om hur lång tid det kommer ta, men brevbäraren lyckas ju ;)

Åh nej, 2 trappor i varje trappuppgång..jag kommer få träningsvärk! Jaja, det kan det vara värt ;)

Holi
2006-06-10, 00:12
Att röra på sig mår folk bra av (Då man inte ramlar å bryter benet).. Vid närmare eftertanke... Att röra på sig innebär att man riskerar benbrott... ;)

Springa upp å ner för trappor med ett gäng broschyrer är faktiskt inte så farligt.. Gör det med en vän (Eller en mp3spelare/annan form av musikalisk apparat) så kommer det inte alls kännas lika jobbigt :)

Ken Rabelius
2006-06-10, 17:48
<DIV>Tänk på att respektera "ingen reklam tack" skyltarna :)</DIV><DIV></DIV><DIV>tja lycka till!,</DIV><DIV></DIV><DIV>500 lägenheter</DIV><DIV></DIV><DIV>3 våningar med vardera 3 dörrar?</DIV><DIV></DIV><DIV>3x3=9</DIV><DIV></DIV><DIV>500x9=4500</DIV><DIV></DIV><DIV>4500 pappersark ;)</DIV>