handdator

Visa fullständig version : Vem är Rick?

von Flopp
2006-01-07, 11:00
Hehe, ni får ursäkta. Men jag har blandat ihop lite grejer tror jag.

Den person som skrivit texten på denna sida, och bråkar med valmyndigheten, är det Rick "Falconwing" Falkvinge?

Och Richie, det är en moderator som var med i starten men nu endast är debattör här?

Richie
2006-01-07, 12:05
Ungefär så. Rickard Falkvinge är grundaren och partiledare, det är alltså hans fel att jag just nu sitter här och skriver istället för att vara ute i den vansinning vackra vinterdagen och tar foton som jag kan ge bort gratis... Men, det kommer fler vackra vinterdagar. :-)

Jag är en gammal polare med Rick, vi har bl.a. jobbat på samma jobb ett tag och t.o.m. delat lägenhet. Dessutom har jag i många år funderat på de här frågorna så det var nog naturligt för Rick att ta med mig på ett tidigt stadium.

Förtydligande av min roll: Jag har inte tid att sitta med i nån styrelse eller så, men jag vill gärna vara med och debattera och hamra fram bra förslag till bl.a. lagändringar.

von Flopp
2006-01-07, 13:32
Okej. Tackar.

Under några dagar trodde jag nämligen att du var självaste Rick. :)

Richie
2006-01-07, 13:47
von Flopp (2006-Jan-07)Under några dagar trodde jag nämligen att du var självaste Rick. :)

Tja, man kan kanske säga att det är jag som är originalet och Falkvinge är kopian. ;-)

Adrian Larsson
2006-01-07, 15:00
Richie (2006-Jan-07)von Flopp (2006-Jan-07)Under några dagar trodde jag nämligen att du var självaste Rick. :)

Tja, man kan kanske säga att det är jag som är originalet och Falkvinge är kopian. ;-)

Dagens uttalande ALLA gånger! ;)