handdator

Visa fullständig version : Bert Karlsson får en egen talkshow

fredux
2006-06-14, 08:31
Bert Karlsson ska få en egen talkshow i tv som ska sändas under hösten Någon debattglad person i piratpartiet kanske kunde kontakta honom och få vara med, utmana honom lite genom att säga att ni gärna vill debattera med honom med anledning av hans debattartikel i Aftonbladet.

http://expressen.se/index.jsp?a=609282

Sveriges Letterman

Med start i början av september blir Bert Karlsson dessutom Sveriges svar på David Letterman.

Nu är det klart att han får sin egen pratshow i TV8.

I minst sex 45-minutersprogram kommer han att ta upp ett otal aktuella ämnen inom företagande och nöjesliv.

Den exakta utformningen av showen håller för tillfället på att arbetas fram.

Artister och panel

- Sen blir det förhoppningsvis en panel som är med och tycker också

Anders Forsman
2006-06-14, 08:44
Ja snacka kan han ju, men blir det intressant?

Anders Löfgren
2006-06-14, 08:48
Sen blir det förhoppningsvis en panel som är med och tycker också

Behöver Bert en panel till hjälp för att tycka? Jag trodde han klarade av det alldeles utmärkt själv - det är <U>vad</U> han tycker jag har problem med:D

Vidvinkel
2006-06-14, 10:16
Fy fan. Det där tänker jag inte titta på. En gris som sitter och tokljuger och säger elaka saker om anrad männiksor i 45 minuter.

lingonsylt
2006-06-14, 11:21
En pratshow med honom är då inget jag vill se.

Ken Rabelius
2006-06-14, 14:45
<DIV>Okeeeejjjj.....en svensk motsvarighet till ricki lake eller? för jag är precis lika intresserad (läs ointresserad) av den mannens vinklade åsikter som jag är av att se en skandal omsusad Ricki lake show (om hon inte blivit bättre sen jag senast såg en snutt av den showen).jaja, det kanske kan vara värt att se något avsnitt för att se på vilken nivå han lägger sig..............</DIV>

Spiff
2006-06-14, 16:00
vem fan vill se han i tv

Anders Löfgren
2006-06-14, 16:03
Säg inte det. Bert Karlsson som en svensk Jerry Springer kan ju bli lite underhållande, i alla fall :D :D

Holi
2006-06-15, 20:15
Även om jag haft 8an hade jag inte kollat...