handdator

Visa fullständig version : Aktiviteter i Sandviken - flygbladsutdelning mm.

Urban Sundström
2006-06-20, 19:50
Hej !

Skickade detta nyss till alla i Sandviken. Om ni vill vara med går det även bra att svara i denna tråd.

Hej !

Tänkte affischera och dela ut lite flygblad på stan de närmaste dagarna. Om någon har semester eller har sommrlov så vore det kul att få sällskap. En kort kopp kaffe och sedan går vi runt och pratar med med och och sätter upp lite affischer. Jag tar med mig en bunt.

Hör av er om ni tänkt komma till mig via E-post, MSN ICQ Skype eller telefon. Ons, tor och fre kl 10.00 utanför Datametropolen vid krysset i Sandviken

Hälsn. Urban, urban.sundstrom@piratpartiet.se, MSN

Urban Sundström
2006-06-22, 12:26
Hej !

Igår var vi ute en timme och delade ut flygblad och satte upp affischer. Det var jag och Jacob Lotsander, en 47-åring och en 13-åring. Kul !

Idag kom Leif West med familj och vi pratade en stund och utbytte flygblad och affischer. De hade lite bråttom så det blev ett kort möte. Det var kul att se en Piratparti-t-shirt för första gången på stan, likadan som jag har. Hör av er i den här tråden om ni har sett nån. Det ska bli kul att dela ut infolappar/flygblad på Hedåsbadet och Sörtutt senare i sommar. Då har folk lite mer tid att prata.

Hälsn. Urban MSN sunurb01@hotmail.com Skype sunurb01 och ICQ 74199461

bort
2006-06-22, 19:33
Urban Sundström (2006-Jun-22). Det ska bli kul att dela ut infolappar/flygblad på Hedåsbadet och Sörtutt senare i sommar.

Ja det var en bra idè, justa, grattis på 47:årsdagen! :D

Martin Borgh
2006-07-09, 16:19
-

Urban Sundström
2006-07-20, 13:04
Hej !

Massutskick till alla i Sandviken idag kl 13.00

Torsdagsmöte i Gävle Flygbladsutdelning kl 12 lördag, LAN-bulle, röstningslokaler, IRC mm

Hej !

Vore kul att höra av er om hur ni upplever denna information från mig. Är den givande, för lite eller för mycket ? Här kommer några info-punkter.

Ikväll är det Piratmöte i Gävle kl 19.00 Jag åker från Sandviken 18.30 och tar gärna med mig några i bilen. Ring/maila/MSN mig !

Flygbladsutdelning på lördag 22 juli kl 12.00 Samling utanför Datametropolen vid krysset. Då bestämmer vi var det passar bäst, badstrand, centrum eller kanske Valbo köpcentrum. Jag har tryckt upp flygblad. Om du inte kan komma så finns det mölighet att hämta flygblad hos mig så ni själva kan dela ut när ni vill.

LAN-bulle tors 27-sön 30 juli. Hör av er till mig ni som ska delta. Jag har ett antal T-shirt med Piratpartiet-tryck som ni kan låna eller köpa billigt av mig. 60:-kr st. Många flygblad ska spridas där och vore kul om du några i fickan och delar ut då och då under hela evenamanget. Vi behöver även informatörer, dvs personer som enbart är där för att informera om Piratpartiet, men som inte deltar själv i aktiviteterna. Jag är en sådan som ni förstår.

Röstningslokaler. Stadshuset och Kassaservice är bemannade i Sandviken. De som återstår är Storvik, Färnebo, Järbo och Årsunda.

En IRC-kanal för Gävleborg är igång. Den finns på Efnet och heter #piratpartiet.gavleborg Välkomna dit ! Om du vill lära dig hur du kommer igång på IRC så hör av mig till mig eller i Forumen.

Slutligen så vore det trevligt med kommunledare för Sandviken. Både unga och gamla. Jag har frågat runt och det finns ingen nedre åldersgräns för att bli kontaktperson för en kommun. Hör av dig.

Gävleborgs kontaktsidor finns på http://www2.piratpartiet.se/distrikt/gavleborg och Forumen finns på http://forum.piratpartiet.se/Forum44-1.aspx

Hälsn. Urban Sundström, urban.sundstrom@piratpartiet.se MSN: sunurb01@hotmail.com Skype: sunurb01, tel: 07838-8604023 och personlig hemsida: http://www.abc.se/~m6782